[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal!

Het is zo ver: ronde 3 staat klaar. Vanaf a.s. zaterdag 10:30 uur zullen de actieprijzen zichtbaar worden zodat iedereen een gelijke kans krijgt. Voor iedereen die onze website in de gaten heeft gehouden: ik kan alvast verklappen dat de prijzen voor nu niet heel anders zullen zijn.

Ook zijn er extra afhaalmomenten gecreëerd. Nog enkele plekjes in de ochtend, maar nu ook mogelijk om je bestelling 28 december tussen 21:00 - 23:00 uur bij ons af te halen. Ook hier geld weer: vol = vol!

Verder leuk om te vermelden dat wij vandaag Wolff op bezoek hebben gehad. We hebben alvast een voorproefje gekregen op de nieuwe producten die er aan zitten te komen, later meer hierover (maar ik ben enthousiast :handsup:)!

Praktische zaken:
- Ronde 3 is de laatste uitverkoopronde en duurt maximaal tot begin mei
- Bijbestellen kan nog steeds op het avondblok van 31 december en dan zet ik na de ronde jouw order op het eerst gekozen tijdstip
- Minimale bestelbedrag: €50,-
- Veel plezier :p

Iedereen te druk met de mystery deal bij outlet denk ik... maar ga hier zeker ff kijkje nemen straks, vorig jaar prima bevallen!

Ik hou het voorlopig even bij de breakout die ik bij jullie heb staan.
Maar daar vast nog wel wat bijkomen rest van het jaar.

Heel geïntereseerd naar de nieuwe wolff producten :handsup:

Goedemorgen allemaal,

Zijn de vakantieplannen inmiddels gemaakt? Wij vertrekken zelf begin juli met het gezin richting Spanje maar tot die tijd kunnen jullie nog wel het nodige verwachten hoor!

Binnenkort zullen we een aantal extra artikelen beschikbaar maken. Tot die tijd staat de shop open met de aanbiedingen die jullie van de laatste keer gewend zijn en kan je ook voor het ochtendblok nog aanvullen. Zodra nieuwe artikelen live zijn of klaar staan, laat ik het uiteraard weten. Mocht je op dat moment nieuwe artikelen willen aanvullen op de ochtendblokken, dan zal dat helaas niet direct gaan. Onze capaciteit zit in de ochtend simpelweg vol en er is geen ruimte meer om extra artikelen neer te leggen. Maar... laat gerust weten als je toch wilt aanvullen en wanneer het jou past om nog een keer langs te komen en dan kijken we naar een oplossing die jou het beste past.

Tot snel allemaal.

Groeten, Jan

Absoluut! Ook mooi om te horen dat jullie ochtend capaciteit bijna vol zit. Dat houdt in dat jullie al veel liefhebbers blij mogen maken.

Hoi Jan, ondanks eerdere berichtgeving zijn de prijzen inmiddels bijna een week weer naar het hoge niveau gezet met nog geen zicht op de evt. nieuwe artikelen. Toch even geen updates voordat jullie naar de zon vertrekken?

Laatst bewerkt:
Goedemiddag allen,

Het is enige tijd stil geweest, maar niet zonder reden.

Inmiddels terug van vakantie en vlak voor de vakantie bericht gekregen dat de inkoopprijzen opnieuw herzien moeten worden (stijgende kosten, duurdere containers, etc. etc.). Wij willen eerst weten wat de inkoopprijzen concreet voor ons gaan betekenen, zodat we de prijzen waar nodig kunnen herzien.

Tot later.

Groeten, Jan

Goedemiddag allen,

Het is enige tijd stil geweest, maar niet zonder reden.

Inmiddels terug van vakantie en vlak voor de vakantie bericht gekregen dat de inkoopprijzen opnieuw herzien moeten worden (stijgende kosten, duurdere containers, etc. etc.). Wij willen eerst weten wat de inkoopprijzen concreet voor ons gaan betekenen, zodat we de prijzen waar nodig kunnen herzien.

Tot later.

Groeten, Jan

Begrijpelijk! We wachten met spanning af en hopelijk valt het mee.

Betreft de voorraad die er al ligt hoeft dit toch geen invloed te hebben? Die is al betaald toch ;)

Back
Bovenaan