Pietje PYRO
VWC lid
Mooi nieuws jongens! Ik verheug me er op
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Vuurwerkfreakk, dankjewel. Er zijn echter ook nog wel wat mooie compounds met groter kaliber te vinden hoor: Full Assault (25mm), Fire Valley (25mm), ghostbuster (30mm), Ultimate Aero (25/30mm), Supremo en Massive Gold, ook allebei 25mm.
Ghost buster in de gaten houden, die kende ik niet.Full Assault vorige jaar gehad & Ghostbusters zijn flinke aanraaders! Beide een goede burst en Gostbusters een mega Burst (3x gehad)��
Fire Valley dit jaar proberen
Goedemiddag allemaal,
Hierbij een korte update. Wij kunnen namelijk aankondigen dat wij ons assortiment op korte termijn zullen aanvullen. Hoe, wat, waar en wanneer zal volgende week duidelijk worden. Stay tuned![]()
Ghostbuster en Jackhammer alweer op zo te zien. Gaat weer hard![]()
Goedenavond allemaal,
Hierbij de beloofde update. Wij hebben nog wat mooie items extra kunnen inkopen en vandaag heb ik de bevestiging van de definitieve aantallen ontvangen. Dit houdt in dat wij een nieuwe 'vroegboek/uitverkoop' wave gaan voorbereiden. Het vergt wel wat tijd om het nodige te doen dus ga even uit van volgende week! Ik zal weer het nodige aankondigen en via tijdsslot de prijzen klaarzetten zodat iedereen een mooie kans heeft. Tot snel!
Zitten echt weer een paar mooie artikelen tussen en ook een leuke mystery compound actie. Zowel extra voorraad van de artikelen die jullie reeds gezien hebben, maar ook nieuwe artikelen die niet eerder in de vroegboekactie zaten. Zelf heb ik het deze week erg druk, maar ik denk dat ik wel de Mystery compound actie kan plaatsen (ga mijn best doen althans) dus stay tuned en laat het speculeren maar alvast beginnen.
Fijne avond. Groeten, Jan