[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Vorig jaar hele jaar door top acties, ook nog richting eind van het jaar paar mooie deals kunnen scoren.
30 december op de valreep tijdens de laatste uurtjes nog maar een keer langs gegaan.
Dit jaar zeker weer op 't lijstje :handsup:

Afgelopen jaar hier voor het eerst besteld en vuurwerk gehaald. Top service, mooie boxen deal en leuke producten. Komend jaar zal ik hier wederom bestellen. Ben benieuwd wat voor leuke acties er nog in de freakkorting komen. De Break Out is in ieder geval binnen want die vond ik echt fantastisch afgelopen jaarwisseling.

Hoi Vuurwerkfreakk, dankjewel. Er zijn echter ook nog wel wat mooie compounds met groter kaliber te vinden hoor: Full Assault (25mm), Fire Valley (25mm), ghostbuster (30mm), Ultimate Aero (25/30mm), Supremo en Massive Gold, ook allebei 25mm.

Full Assault vorige jaar gehad & Ghostbusters zijn flinke aanraaders! Beide een goede burst en Gostbusters een mega Burst (3x gehad)😄

Fire Valley dit jaar proberen

Klopt, had hem gisteren in de winkelmand gedaan maar moest nog even wat andere dingen afronden. Dacht, bestel wel dagje later. Beginnersfout.

Goedenavond allemaal,

Hierbij de beloofde update. Wij hebben nog wat mooie items extra kunnen inkopen en vandaag heb ik de bevestiging van de definitieve aantallen ontvangen. Dit houdt in dat wij een nieuwe 'vroegboek/uitverkoop' wave gaan voorbereiden. Het vergt wel wat tijd om het nodige te doen dus ga even uit van volgende week! Ik zal weer het nodige aankondigen en via tijdsslot de prijzen klaarzetten zodat iedereen een mooie kans heeft. Tot snel!

Zitten echt weer een paar mooie artikelen tussen en ook een leuke mystery compound actie. Zowel extra voorraad van de artikelen die jullie reeds gezien hebben, maar ook nieuwe artikelen die niet eerder in de vroegboekactie zaten. Zelf heb ik het deze week erg druk, maar ik denk dat ik wel de Mystery compound actie kan plaatsen (ga mijn best doen althans) dus stay tuned en laat het speculeren maar alvast beginnen :p.

Fijne avond. Groeten, Jan

Goedenavond allemaal,

Hierbij de beloofde update. Wij hebben nog wat mooie items extra kunnen inkopen en vandaag heb ik de bevestiging van de definitieve aantallen ontvangen. Dit houdt in dat wij een nieuwe 'vroegboek/uitverkoop' wave gaan voorbereiden. Het vergt wel wat tijd om het nodige te doen dus ga even uit van volgende week! Ik zal weer het nodige aankondigen en via tijdsslot de prijzen klaarzetten zodat iedereen een mooie kans heeft. Tot snel!

Zitten echt weer een paar mooie artikelen tussen en ook een leuke mystery compound actie. Zowel extra voorraad van de artikelen die jullie reeds gezien hebben, maar ook nieuwe artikelen die niet eerder in de vroegboekactie zaten. Zelf heb ik het deze week erg druk, maar ik denk dat ik wel de Mystery compound actie kan plaatsen (ga mijn best doen althans) dus stay tuned en laat het speculeren maar alvast beginnen :p.

Fijne avond. Groeten, Jan

Komt project Hysteria ook nog?

Goedemiddag allemaal,

Snel een reactie want zie best veel vragen over wat men kan verwachten en of er specifieke producten terugkomen :bonk:

Voor de duidelijkheid: het gaat nu dus wederom om Wolff vuurwerk en voorraad die we 'nu' konden inkopen. Het is juist leuk om niet alles prijs te geven wat er aan zit te komen. Beetje spanning opbouwen toch... :p

Oké voorruit hierbij... Er komen ongeveer 25 verschillende producten bij ons binnen! Veel hardlopers zijn/waren uitverkocht bij Wolff maar wij hebben desalniettemin o.a. extra voorraad kunnen regelen van: Jackhammer, Obsessed, Tycoon, Disturbed, ... En dus nog veel meer: waaronder nu nog onbekende artikelen op onze webshop maar ook artikelen die we nog nooit verkocht hebben!

januari is pas net om dus ik zou zeggen: wacht rustig af en laat het een beetje een verrassing zijn. Wij zullen proberen het hele jaar door actief te zijn op het forum met verschillende actiemomenten. Voordat we het weten is het weer kerst :kerst:

Tot snel weer!

Laat maar komen dit weekend.. dan ben ik eindelijk vrij en zou ik dus obsessed, jackhammer, tycoon EN disturbed mee kunnen pakken ��

Back
Bovenaan