[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Wel 5 hele euro's verschil....:rolleyes:

Mja niet helemaal want hij telde ook mee voor de gratis box net als vele andere artikelen die nu voor dezelfde prijs worden aangeboden of een heel klein beetje minder.

Voor mij zijn de prijzen prima en vooral dat ik de artikelen met de goede batch zo veilig heb kunnen stellen maar heel veel goedkoper dan afgelopen jaar is het inderdaad niet

Dat is enkel bij de disturbed ja. Maar mijn opmerking gaat toch niet specifiek over 5 hele euros zeg. Man man man. Bijna alle artikelen van nu waren bijvoorbeeld vorig jaar iets goedkoper tijdens freakacties. Bij een grote bestelling tikt dat aan en deden indd sommige dingen mee voor de gratis box.
Maar los van die situatie zijn de prijzen nu ook gewoon top en de service van donadoni ook! Dus ga mij aub niet verkeerd begrijpen! Fijne avond!

Mja niet helemaal want hij telde ook mee voor de gratis box net als vele andere artikelen die nu voor dezelfde prijs worden aangeboden of een heel klein beetje minder.

Voor mij zijn de prijzen prima en vooral dat ik de artikelen met de goede batch zo veilig heb kunnen stellen maar heel veel goedkoper dan afgelopen jaar is het inderdaad niet

Tijdens de weekactie van 135€ telde deze niet mee in mijn herinnering.
Maar doet er verder niet toe; ik heb een setje gescoord en vind het een prima prijs voor 114 30 mm tubes :-)

Dat is enkel bij de disturbed ja. Maar mijn opmerking gaat toch niet specifiek over 5 hele euros zeg. Man man man. Bijna alle artikelen van nu waren bijvoorbeeld vorig jaar iets goedkoper. Bij een grote bestelling tikt dat aan en deden indd sommige dingen mee voor de gratis box.
Maar los van die situatie zijn de prijzen nu ook gewoon top en de service van donadoni ook! Dus ga mij aub niet verkeerd begrijpen! Fijne avond!

Niet zo gepikeerd... we hadden het over Disturbed :rolleyes:
Edit: je post is al aangepast tijdens het schrijven van dit bericht:-)

Deze set was de afgelopen 2 jaren eigenlijk nergens goedkoper dan 140€ in de freak acties dus gewoon een hele goede prijs voor dit steengoede assortiment!

Ja zie het idd nu. Maar schrok een beetje, blijft 'maar' een 6x 19sh, doos. Maar wel voor serieus dikke knaken!

Bedoel een set Lucky19 doet er niet voor onder, en die was altijd zo'n 110-130 voor een set van 12.

Geen aanval naar Donadoni hoor over de prijs, dit zijn nu eenmaal de prijzen door hoge inkoop!

Ja zie het idd nu. Maar schrok een beetje, blijft 'maar' een 6x 19sh, doos. Maar wel voor serieus dikke knaken!

Bedoel eebn set Lucky19 doet er niet voor onder, en die was altijd zo'n 110-130 voor een set van 12 stuks.

Geen aanval naar Donadoni hoor, dit zijn nu eenmaal de prijzen door hoge inkoop!

Je moet de Disturbeds een keer live gezien hebben om te ervaren dat ze alle andere 19sh eruit rammen. Niet te vergelijken met Lucky 19s en ook die vind je niet meer voor die prijs. (12 stuks staan voor 360€ op outlet site, 6 stuks internetprijs lucky 19 was ook 135€ inmiddels)

Hm, ik heb de indruk dat de uitverkoop korter duurde dan de brandtijd van het hele Disturbed-assortiment?
Om 21:02 al niet meer beschikbaar?
Over een hype gesproken...
Ik ben wel heel benieuwd hoeveel kartons er in die 2 minuten de deur uit zijn gegaan! :bonk:

Hoi Cass, dit ging inderdaad weer heel erg rap. We hadden het hier niet over tientallen, maar hopelijk krijgen we er nog wel tientallen om aan onze shop toe te voegen. Afgaande op de gesprekken, lijkt het er een beetje op dat deze in een iets andere vorm terug gaat terugkomen.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar hier bij donadoni 135 euro!
Zo te zien is niet alleen die prijs historisch, maar zo ook de rustige koopmomenten. Deze lijken bij Donadoni verleden tijd.

Vorige jaar kon ik rustig na denken over de deals die Jan aankondigde... Nu is het handelen of de boot missen :rolleyes: hahaa
Sorry MITMIT! Wil wel op je reactie reageren.

Vorig jaar waren we laat online: we waren uitverkocht en we konden geen extra handel inkopen begin 2023. Dit jaar hebben we daar enigszins rekening mee gehouden door op sommige items goed in te zetten en wat grotere voorraden aan te leggen (we hoefde niet leeg zeg maar). De markt is voor ons simpelweg op dit moment groter dan vorig jaar in oktober en dat merk je. Er komen echt nog leuke acties aan dus hopelijk zien we jou ook gewoon weer eind dit jaar, tijdens een open dag, stookmeeting, etc.

Dan de Disturbed. De Disturbed is wel enigszins een verhaal apart. Deze presteerde zo onwijs goed dat hier schaarste ook wel een rol speelt. Plus dat het nog maar de vraag is of we deze in de huidige vorm terug gaan zien. Persoonlijk hoop ik van wel, maar ik denk het niet... Dus hier speelt de ondernemer ook op in natuurlijk en wij ook. Voor de prijs die Bizzle eventjes dacht, daarvan kan ik je verzekeren: dat kan gewoon niet (meer).

Eerlijker dan dit wordt het niet :wink:

Vorig jaar waren we laat online: we waren uitverkocht en we konden geen extra handel inkopen begin 2023. Dit jaar hebben we daar enigszins rekening mee gehouden door op sommige items goed in te zetten en wat grotere voorraden aan te leggen (we hoefde niet leeg zeg maar). De markt is voor ons simpelweg op dit moment groter dan vorig jaar in oktober en dat merk je. Er komen echt nog leuke acties aan dus hopelijk zien we jou ook gewoon weer eind dit jaar, tijdens een open dag, stookmeeting, etc.

Dan de Disturbed. De Disturbed is wel enigszins een verhaal apart. Deze presteerde zo onwijs goed dat hier schaarste ook wel een rol speelt. Plus dat het nog maar de vraag is of we deze in de huidige vorm terug gaan zien. Persoonlijk hoop ik van wel, maar ik denk het niet... Dus hier speelt de ondernemer ook op in natuurlijk en wij ook. Voor de prijs die Bizzle eventjes dacht, daarvan kan ik je verzekeren: dat kan gewoon niet (meer).

Dubbel blij

Eigenlijk ben ik blij dat ik vanavond tot 23.00 moest werken, scheelt weer geld. Aan de andere kant vind ik het best frustrerend om door mijn diensten steeds naast acties te lopen. Van de tig acties de laatste tig jaar, heb ik er zeker 75% gemist door mijn werk :sad:

Jan jou uitleg is voor mij echt niet nodig! Ik ben zelf ook ondernemer en snap volkomen hoe de prijzen werken. Jammer dat sommige hier denken dat het een beklag is.
Als je het goed leest, zeg ik feitelijk hoe het is en was het juist een compliment naar jullie toe dat zelfs vorig jaar tijdens jullie late opening de prijzen nog beter dan nu waren. De prijzen die jullie nu tonen verschillen niet veel dan met vorige jaar. Ik benoemde enkel dat er een verschil was. Jullie service en jou communicatie is top, daar ligt het niet aan en was ik ook heel duidelijk in. Ga zo door! Ik ben de afgelopen 3 maanden flink actief op dit forum en dan met name bij de donadoni topics. Maar heb vandaag geleerd dat ik lekker me mond ga houden en geen tijd meer ga verspillen met reacties geven gezien sommige het niet snappen en nog vervelend gaan doen ook! Ik doe lekker me aankopen en blijf 100 procent klant bij donadoni! Bedankt voor alle moeite Jan!

Hier precies hetzelfde en ook altijd tot 23:00 aan het werk en loop zo dus de mooie freak acties begin het jaar mis.
Misschien een keertje de acties starten om 11:00 in de ochtend haha :bonk:

Bedankt donadoni

Mijn budget is weer op :D

Missiles 100
Great fountains
Break out
Full assault
Tycoon
Furious
Stars of vienna
Sledgehammer

Tot de 28e

Hier precies hetzelfde en ook altijd tot 23:00 aan het werk en loop zo dus de mooie freak acties begin het jaar mis.
Misschien een keertje de acties starten om 11:00 in de ochtend haha :bonk:

Dat werkt ook niet altijd hahaha. Ik werk 2-2-2-4 rooster. Enige wat werkt is een zeer ruime vooraankondiging voor een actie :angel:

Dit jaar voor het eerst naar Donadoni :).

Helaas kon ik niet op tijd klaar zitten voor de opening maar gelukkig heeft mijn broer nog wat voor mij kunnen bestellen in zijn orders :D.

1 x Break Out
1 x Full Assault
1 x Ghostbuster
1 x Centurion

Bedankt voor de mooie acties en ik ga het in de gaten houden om eventueel de orders uit te breiden :wink:

Back
Bovenaan