[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Eerste keer klant bij DonaDoni, ik ben benieuwd :).
En nu hopen dat de jackhammer nog keertje in de actie terugkomt.

Tof dat jullie nu al online zijn. Een complimentje daarvoor! De “freakprijzen” vind ik persoonlijk nog meevallen. Desalniettemin erg mooi om de artikelen nu al online te zien staan. Ik wacht liever nog even een paar maanden, dan ben ik wellicht een tientje of twee per artikel meer kwijt, maar hou ik het geld nu wel in m’n eigen zakken en pak je later wel de 3+1 boxen actie mee waar jullie zo bekend om staan.

Haha welke prijzen had je dan verwacht? €105,- voor de break out is wel echt heel erg scherp als je het mij vraagt.

Zelf wacht ik ook nog even, al ligt dat niet aan de prijzen hier. :D

Ach tis ook het sfeertje he. Weet ik gewoon al dat ik zaterdagochtend in utrecht sta. Leuk! Nooit geweest donadoni. Kan ik lekker verder puzzelen.

Heerlijk!

Tof dat jullie nu al online zijn. Een complimentje daarvoor! De “freakprijzen” vind ik persoonlijk nog meevallen. Desalniettemin erg mooi om de artikelen nu al online te zien staan. Ik wacht liever nog even een paar maanden, dan ben ik wellicht een tientje of twee per artikel meer kwijt, maar hou ik het geld nu wel in m’n eigen zakken en pak je later wel de 3+1 boxen actie mee waar jullie zo bekend om staan.

Ja oké.. Wat betreft die boxen actie daar zit wat in. Heb nu jackhammer, break out en ghost buster besteld. Waarschijnlijk precies 3 boxen die er voor in aanmerking zouden komen. Hopenlijk ben ik alsnog redelijk voordelig uit! Vaak telt de boxen actie niet als de betreffende andere boxen in de aanbieding zijn.

Desalniettemin super blij met Donadoni! Bedankt voor de top Communicatie Jan!

Ik moet een beetje opletten qua financien en wacht daarom even op vrijdag wat betreft de Disturbed gaat doen.

Haha welke prijzen had je dan verwacht? €105,- voor de break out is wel echt heel erg scherp als je het mij vraagt.

Ja begrijpelijk. Maar ik heb veel rond gekeken bij verschillende webshops. Ik vind de prijzen netjes hoor.

Massive gold & fire valley ook prima met die bedragen!

Have fun met shoppen iedereen! Gaat al hard namelijk.

Status update

Fire festival, obsessed,pyro league, super charged, jackhammer, tycoon, hysteria, chaos & dictator
zijn voor nu allemaal uitverkocht.

Beteeft de cakes ook 7 verschillende.

Ik ben van plan gebruik te maken van de 3+1 boxen actie als die weer verschijnt later in het jaar dus ik kan wel wachten, maar die eventuele kortingscode voor disturbed wekt wel mijn interesse op

De prijzen zijn hier best scherp hoor, maar ik hou het verschil liever nog even in m’n eigen zak. Ik heb dan geen €20 bespaard, maar alsnog 105 uitgegeven :wink: Het is ook maar net afhankelijk welke boxen je op het oog hebt en hoeveel je er in totaal zou willen kopen. Ben je van plan om 15+ boxen te kopen en kun je per box (nu al) €20 besparen… ja… dan tikt het wel aan!

De Massive Gold vind ik bijvoorbeeld ook erg scherp! Ik kocht em voor €130 x2… het afgelopen jaar. Staat hier momenteel voor €90 te koop. Dat is wel een verschilletje ja.. Alleen die heb ik nu niet meer op het oog.

Ja oké.. Wat betreft die boxen actie daar zit wat in. Heb nu jackhammer, break out en ghost buster besteld. Waarschijnlijk precies 3 boxen die er voor in aanmerking zouden komen. Hopenlijk ben ik alsnog redelijk voordelig uit! Vaak telt de boxen actie niet als de betreffende andere boxen in de aanbieding zijn.

Desalniettemin super blij met Donadoni! Bedankt voor de top Communicatie Jan!

Mooie koop! De Jackhammer en de Ghostbuster hier het afgelopen jaar ook gehaald en twijfel om de Ghostbuster dit jaar weer te nemen hier.

Toch laten verleiden een kleine bestelling te doen. 2 x Centurion en 1 x de Furious. Ga dit jaar eens voor dingen die ik nog niet eerder heb gehad. Dat kan goed of slecht uitpakken natuurlijk maar de prijzen waren in ieder geval goed.

Klopt het dat sommige boxen net uitverkocht waren en daar nu weer tientallen van te bestellen zijn? Zie bijv. de Furious.

Had hier vorige jaar ff snel wat mee gepakt..
Super dat ze dit jaar hier zo vroeg mee beginnen. Heb 3 nieuwe boxen gekocht die ik nog niet eerder heb gehad, maar waar de reactie mega goed van zijn:
- Furious
- Jackhammer
- Tycoon
Thnx Donadoni, kijk er nu al naar uit :-)

Zojuist bestelling geplaats ben er super blij mee. Dat je nu al kan inslaan met zulke scherpe prijzen, het kan niet mooier zijn.

1x ghosbuster
2x break out
1x centurion
1x full assault
2x sun warrior
1x galactus
1x supremo

Hartelijk bedankt voor de leuke acties en prijzen!!

Voor de nieuwelingen, wacht maar op de freakacties die er nog gaan komen haha! Vorig jaar heeft Donadoni mijn ruggengraat volledig gesloopt!

Voor de nieuwelingen, wacht maar op de freakacties die er nog gaan komen haha! Vorig jaar heeft Donadoni mijn ruggengraat volledig gesloopt!

Juist! Daarom voor nu de Break Out besteld. Weekacties in het najaar ga ik zeker weer in de gaten houden. Furious, Break Out en Ghostbuster voor nu wel de toppers qua prijs/kwaliteit onder de compounds vind ik.

Back
Bovenaan