Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tof dat jullie nu al online zijn. Een complimentje daarvoor! De “freakprijzen” vind ik persoonlijk nog meevallen. Desalniettemin erg mooi om de artikelen nu al online te zien staan. Ik wacht liever nog even een paar maanden, dan ben ik wellicht een tientje of twee per artikel meer kwijt, maar hou ik het geld nu wel in m’n eigen zakken en pak je later wel de 3+1 boxen actie mee waar jullie zo bekend om staan.
Tof dat jullie nu al online zijn. Een complimentje daarvoor! De “freakprijzen” vind ik persoonlijk nog meevallen. Desalniettemin erg mooi om de artikelen nu al online te zien staan. Ik wacht liever nog even een paar maanden, dan ben ik wellicht een tientje of twee per artikel meer kwijt, maar hou ik het geld nu wel in m’n eigen zakken en pak je later wel de 3+1 boxen actie mee waar jullie zo bekend om staan.
Abnormaal hoe snel de voorraden gaan. Prachtig om te zien.
Haha welke prijzen had je dan verwacht? €105,- voor de break out is wel echt heel erg scherp als je het mij vraagt.
Zelf wacht ik ook nog even, al ligt dat niet aan de prijzen hier.![]()
Haha welke prijzen had je dan verwacht? €105,- voor de break out is wel echt heel erg scherp als je het mij vraagt.
Zelf wacht ik ook nog even, al ligt dat niet aan de prijzen hier.![]()
Ja oké.. Wat betreft die boxen actie daar zit wat in. Heb nu jackhammer, break out en ghost buster besteld. Waarschijnlijk precies 3 boxen die er voor in aanmerking zouden komen. Hopenlijk ben ik alsnog redelijk voordelig uit! Vaak telt de boxen actie niet als de betreffende andere boxen in de aanbieding zijn.
Desalniettemin super blij met Donadoni! Bedankt voor de top Communicatie Jan!
Was bij die 120 shot compound wel. Later weer beschikbaarKlopt het dat sommige boxen net uitverkocht waren en daar nu weer tientallen van te bestellen zijn? Zie bijv. de Furious.
Voor de nieuwelingen, wacht maar op de freakacties die er nog gaan komen haha! Vorig jaar heeft Donadoni mijn ruggengraat volledig gesloopt!