[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Idd ja! Als een freak iets uit het krantje koopt is het echt gewoon de verslaving die omhoog komt :rolleyes::D

Laatst bewerkt:
Niet meer doen man haha! Vorig jaar eind november heeft bewezen dat je echt niet zo vroeg in het jaar al je budget erdoorheen moet rammen! De prijzen hier bij Donadoni met de communicatie van Jan. Waren zeker goed. Hopenlijk blijft dat zo!

En wij als freaks moeten scherp op de prijzen en het aanbod blijven. Zo houden we alle winkels ook weer scherp met hun (early) freakacties!
Kunst is wel meer te focussen op je wensenlijstje dan op koopjes. Dan kan je budget er al vroeg door zijn terwijl iets dat je écht graag had gewild in november nog voor een spotprijs langs kan kopen... Niet te snel je kruit verschieten :D

Als ik de dingen op me wensen lijst kan kopen dan is budget maar op voor dit jaar enigste waar ik meer moeite mee heb is dat me wensenlijst nu 2 keer zo groot is

Na aanleiding van alle positieve verhalen, ook maar eens hier langs dit jaar. En ook nog eens in de buurt! Kijk uit naar de Freak.

Is echt op fiets afstand deze winkel. Hoop alleen op andere afhaaltijden, want de 28e in de ochtend is een 'no go'.

Goedenavond allemaal!

Blue Monday overleeft? :frusty:

Goed nieuws! Ik ben dit weekend en vandaag bezig geweest voor de shop. Wij gaan a.s. woensdag live.

17 januari om 19:00 uur zullen de actieprijzen zichtbaar staan. Wij willen iedereen gelijke kansen bieden om zijn/haar gewenste pareltjes te kunnen bemachtigen vandaar de starttijd. Niet alles, maar sommige artikelen zijn beperkt beschikbaar. Mogelijk dat we daar nog iets mee gaan doen zodat iedereen gelijke kansen heeft (kortingscode waarmee je eenmalig korting kunt krijgen op één product bijvoorbeeld).

Het minimale bestelbedrag is voor nu vastgesteld op € 75,-

In eerste instantie bieden wij alleen (FREAK)afhaaltijden op 28 december aan tussen 06:00 - 10:00 uur. Later volgen mogelijk extra tijden of tijdvakken. Afhankelijk van de grootte van jouw bestelling kan je deze dan mogelijk later ophalen, maar in principe geldt het eerste tijdvak. Vaker bestellen na jouw eerste order? Kies dan het laatste tijdvak (31 december om 23:00 uur). Wij zetten het dan achteraf allemaal goed en op het eerste tijdvak.

Later volgen nog wat extra voorwaarden zoals elk jaar - met dingetjes als: van ruilen komt huilen, lagere actieprijzen voor tijdelijke acties kunnen niet gereclameerd worden (lijkt me niet denkbaar dat het nog scherper wordt maar you never know), etc...

Sneakpeaken? Ja dat kan al :wink:

Later meer!!! :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Jullie hebben wel wat dingetjes in de shop staan die op mn lijstje staan voor dit jaar.

We gaan het zien woensdag ;)

Staat genoteerd in de agenda :)

PS : vorig jaar deden jullie een actie met boxen, komt deze er nu ook weer aan ?

Eigenlijk niet van plan om al te veel winkels aan te doen, maar met dit soort leuke acties nu al krijg ik het wel moeilijk haha! We gaan toch even kijken morgen.

Zeker even kijken morgen, Donadoni afgelopen jaar uitstekend bevallen. Ik heb nog 6 dikke compounds en de pretty hardcore over, dus rustig aan met bestellen dit jaar. Full Assault wel geschoten afgelopen O&N, dus als die in de freak komt bestel ik die zeker weer.

Vraag je als je 2ebesteling plaats moet die dan ook voor min 75euro of is dat na je eerst bestelling niet meer zo

Back
Bovenaan