[AC25-38-1] Hydra

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: AC25-38-1
Artikelnaam: Hydra
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 499,7 gram
Aantal Schoten: 38 schoten
Effectomschrijving: 38 shots cakebox in caliber 25mm. Rising tails to gold effects with strobe stars, with an increasing amount of shooting directions:

Effects:
1.) I-Shape, Gold titanium tail to gold titanium willow with white strobe;
2.) V-Shape, Gold titanium tail to gold titanium willow with gold strobe;
3.) W-Shape, Brocade tail to brocade crown with green strobe;
4.) Fan: Corolla tail to Corolla with red strobe.

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 30sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €39,95

Argento Hydra.jpg

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Voor 1.4G is dit echt geweldig! Het doet me sterk denken aan de Nishiki Kamuro van Funke. Prachtig dwarrel goud, hele goede hangtime.

Zeer mooi wederom. Ik begrijp niet goed waarom Argento niet vol in de Belgische markt (lees: Zena) wordt gezet.

Zeer mooi wederom. Ik begrijp niet goed waarom Argento niet vol in de Belgische markt (lees: Zena) wordt gezet.

Omdat Luypaers het ( premium ) huismerk is van Zena en dat komt uit dezelfde fabriek als Argento. Argento is eigenlijk een soort concurrent zo gezegd. Veel Luypaers producten zijn trouwens letterlijk omgelabeld van Argento producten.

Deze besteld. Hopen op een rustig windje oudejaarsavond, om goed te kunnen genieten van dwarrelend goud :p

Heb deze als vervanger voor m'n afgekeurde springteufel gekozen. Neem 'm mee op vakantie waar op dit moment windkracht 2 voorspeld is :thumbup: Hoop alleen dat ik het goed op film kan krijgen want het goud is lastig vast te leggen als ik zo naar de andere filmpjes kijk.

Ik denk dat zonder wind deze echt prachtig was geweest. De gouden regen op het einde bleef echt heel goed hangen en kwam heel laag

De effecten bleven inderdaad goed hangen, ik had verwacht dat dit minder zou zijn door de wind maar gelukkig niet

Deze had ik beter los kunnen schieten, valt wat wet tegen de andere cakes. Al was de zo geplande overgang naar W-shape wel erg mooi.

De I shape is niet goed te zien, maar vanaf 1:00 duidelijker:

Hydra 1.jpg

Hydra 2.jpg

Erg jammer dat deze er uit is in Nederland. Wat mij betreft de beste 25mm cake van Argento die hier te koop was.

Nog een filmpje van onze Oosterburen. Zonder wind een goede hangtime.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan