Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
dan wel ja!Tijdsvak kan wel aangepast worden als je al een tijdsvak heb staan toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dan wel ja!Tijdsvak kan wel aangepast worden als je al een tijdsvak heb staan toch?
Helaas de raptor princes misgelopen, maar met de special 6 van Katan heb ik mijn verdriet gelukkig kunnen verwerken. Dankjewel voor de actie @vuurwerkfeestje.nl. Tot 28 december!
Om 20:00 uur worden 10 streng geselecteerde artikelen van Katan Vuurwerk zichtbaar in de webshop.
- LET OP: voor de meeste artikelen geldt: OP=OP!
- Artikelen in je winkelwagen staan NIET gereserveerd.
- Bijbestellen per mail is NIET mogelijk voor deze items. Afhaaltijd wordt achteraf aangepast aan je eerste order.
- Er zijn extra afhaalblokken beschikbaar: 28-12 08:30-09:00 uur en 08:30-09:00 uur. Afhalen buiten deze blokken is niet mogelijk!
Veel succes & plezier zo om 20:00 uur!![]()
Stuur anders even Dm!Kan een eerste order ook gekoppeld worden aan een van deze afhaaltijden of wordt de eerste afhaaltijd aangehouden?
Om 20:00 uur worden 10 streng geselecteerde artikelen van Katan Vuurwerk zichtbaar in de webshop.
- LET OP: voor de meeste artikelen geldt: OP=OP!
- Artikelen in je winkelwagen staan NIET gereserveerd.
- Bijbestellen per mail is NIET mogelijk voor deze items. Afhaaltijd wordt achteraf aangepast aan je eerste order.
- Er zijn extra afhaalblokken beschikbaar: 28-12 08:30-09:00 uur en 08:30-09:00 uur. Afhalen buiten deze blokken is niet mogelijk!
Veel succes & plezier zo om 20:00 uur!![]()
scherp!Ik wil niet extra verwarring scheppen,maar er wordt gesuggereerd over extra afhaalblokken,maar de aangegeven tijden zijn exact hetzelfde.
Is er 1 afhaaltijd of toch meerdere?
scherp!
08.00-08.30
08.30-09.00
Dit waren echt de laatste, zijn bij Katan ook op…Komt de katan spec 6 toevallig nog erbij? Of is die echt op op
Okee jammer.Dit waren echt de laatste, zijn bij Katan ook op…
Okee jammer.
Stel ik wil 2 losse producten bij me bestaande bestelling voegen kan dat, of moet ik dan nu weer voor €75 bestellen?
Heb alleen nog interesse in de flower power en king of blue.
Haha jemmig, wilde net een mailtje sturen tot ik dit zagMijn eerste bestelling is een feit.
Ik heb de laatste King of Blue’s en Flower Power’s meegenomen.
Het werd uiteindelijk 6x Flower Power. 2x King of Blue en 1x Sydney.
Voor die prijzen kon in ze niet laten liggen.