[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas de raptor princes misgelopen, maar met de special 6 van Katan heb ik mijn verdriet gelukkig kunnen verwerken. Dankjewel voor de actie @vuurwerkfeestje.nl. Tot 28 december!

Om 20:00 uur worden 10 streng geselecteerde artikelen van Katan Vuurwerk zichtbaar in de webshop.:handsup:

• LET OP: voor de meeste artikelen geldt: OP=OP!
  • Artikelen in je winkelwagen staan NIET gereserveerd.
  • Bijbestellen per mail is NIET mogelijk voor deze items. Afhaaltijd wordt achteraf aangepast aan je eerste order.
  • Er zijn extra afhaalblokken beschikbaar: 28-12 08:30-09:00 uur en 08:30-09:00 uur. Afhalen buiten deze blokken is niet mogelijk!

Veel succes & plezier zo om 20:00 uur!:biertje:

Kan een eerste order ook gekoppeld worden aan een van deze afhaaltijden of wordt de eerste afhaaltijd aangehouden?

Om 20:00 uur worden 10 streng geselecteerde artikelen van Katan Vuurwerk zichtbaar in de webshop.:handsup:

• LET OP: voor de meeste artikelen geldt: OP=OP!
  • Artikelen in je winkelwagen staan NIET gereserveerd.
  • Bijbestellen per mail is NIET mogelijk voor deze items. Afhaaltijd wordt achteraf aangepast aan je eerste order.
  • Er zijn extra afhaalblokken beschikbaar: 28-12 08:30-09:00 uur en 08:30-09:00 uur. Afhalen buiten deze blokken is niet mogelijk!

Veel succes & plezier zo om 20:00 uur!:biertje:

Ik wil niet extra verwarring scheppen,maar er wordt gesuggereerd over extra afhaalblokken,maar de aangegeven tijden zijn exact hetzelfde :confused:.

Is er 1 afhaaltijd of toch meerdere?

Heb ook maar een Flower Power, King of Blue, Crackling Shock en wat Thunderbolts besteld.

Nog maar even en dan kunnen we het weer afhalen :p

Nou nou alles alweer op uitverkocht :yes: Gelukkig nog een nr 5 mee kunnen pakken . Zo bouw je wel een vette collectie op . Bedankt op naar de volgende actie .

Mijn eerste bestelling is een feit.
Ik heb de laatste King of Blue’s en Flower Power’s meegenomen.

Het werd uiteindelijk 6x Flower Power. 2x King of Blue en 1x Sydney.
Voor die prijzen kon in ze niet laten liggen.

Hier ook vannacht wat doosjes besteld voor in de vooravond :handsup:. Thanks weer Vuurwerkfeestje NL!

Mijn eerste bestelling is een feit.
Ik heb de laatste King of Blue’s en Flower Power’s meegenomen.

Het werd uiteindelijk 6x Flower Power. 2x King of Blue en 1x Sydney.
Voor die prijzen kon in ze niet laten liggen.
Haha jemmig, wilde net een mailtje sturen tot ik dit zag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan