[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar meteen gebruik gemaakt van de Crackling Shock volumevoordeel!
Bedankt weer.
Wordt weer flink in de buidel tasten als dit het hele jaar zo door gaat:bonk:

Ik was toch nog van plan om het eea te bestellen dus ook maar gelijk wat van die Scream batterijtjes meegepakt, altijd leuk.

Nu ben ik toch wel benieuwd wat de volgende aanbieding gaat worden :)

Wederom heel erg bedankt! Wilde nu even niet bestellen maar had de crackling shocks van Klasek in mijn hoofd en dus de volumedeal meegepakt.

Hoorde dat Argento NL waarschijnlijk niet terugkomt en kon nog een 3e azzurro meepakken, op basis van beelden mijn favoriete cake uit de lijn.

Gaat hard met al die mooie aanbiedingen hier XD

Wij maken plaats in onze bunkers voor het nieuwe seizoen!:handsup: Dit is je kans om tegen inkoopsprijzen kartonnen F1-vuurwerk te kopen. Ideaal voor een project, een buurtfeest, of de kids:D

Interesse? Stuur een DM! WEG=PECH! Zowel in 1 koop als per karton!

Beschikbaar in karton:
- Armada pakketten
- Pyro Meter
- Escalada's
- Pyro Festival
- Mystic Fountain Box
- Fountastic Box
- Top Dog Box
- Diverse soorten Happiness
- Magic Whip knetterlint
- Knetterlint Bulkpack
- DumBum knalerwten
- Tricky Thunder knalerwten
- Gillende Keukenmeiden
- Crazy Ball Big
- Crackling Dragon knetterballen

Om 20:00 uur worden 10 streng geselecteerde artikelen van Katan Vuurwerk zichtbaar in de webshop.:handsup:

• LET OP: voor de meeste artikelen geldt: OP=OP!
  • Artikelen in je winkelwagen staan NIET gereserveerd.
  • Bijbestellen per mail is NIET mogelijk voor deze items. Afhaaltijd wordt achteraf aangepast aan je eerste order.
  • Er zijn extra afhaalblokken beschikbaar: 28-12 08:30-09:00 uur en 08:30-09:00 uur. Afhalen buiten deze blokken is niet mogelijk!

Veel succes & plezier zo om 20:00 uur!:biertje:

Echt mooi om te zien hoe jullie bezig zijn zeg, hopelijk houden jullie dit een tijdje vol zodat er flink wat freaks kunnen bestellen. Succes allemaal straks

Om 20:00 uur worden 10 streng geselecteerde artikelen van Katan Vuurwerk zichtbaar in de webshop.:handsup:

• LET OP: voor de meeste artikelen geldt: OP=OP!
  • Artikelen in je winkelwagen staan NIET gereserveerd.
  • Bijbestellen per mail is NIET mogelijk voor deze items. Afhaaltijd wordt achteraf aangepast aan je eerste order.
  • Er zijn extra afhaalblokken beschikbaar: 28-12 08:30-09:00 uur en 08:30-09:00 uur. Afhalen buiten deze blokken is niet mogelijk!

Veel succes & plezier zo om 20:00 uur!:biertje:

Tijdsvak kan wel aangepast worden naar het tijdsvak wat je al hebt staan toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan