[Freakactie 2023] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Bij Vechtweelde gaat het ook niet helemaal goed lijkt het. Als ik op hun vuurwerkexpert site kijk zie ik er ook artikelen bij staan van andere importeurs. En de code werkt ook niet.

Ik denk dat ze niet meedoen dan, omdat ze ook hun eigen assortiment samenstellen naast Broekhoff

Bij Kesler Zeist staat alles wel op de website. Maar bij elk artikel staat uitverkocht. Ze zijn niet met hun site bezig. Je zou zeggen gooi hem zo snel mogelijk open??:cry:

Bij Kesler Zeist wil het ook niet vlotten. Kan nog steeds niet bestellen en op mijn mail reageren ze niet. Leuk zo'n actie. Maar ik vrees dat ik geen gebruik kan maken van dit voordeel. Ik neem jullie touwens niets kwalijk hoor . Hier kunnen jullie niets aan doen en freakactie is ieder jaar weer top.:wink:

Tja, het is aan de winkel zelf. Binnen een straal van ca. 25km van Zeist zitten zeker 6 andere verkooppunten. In sommige regio's moeten ze 60km ver reizen voor een verkooppunt en een enkeling nog verder...

Bij Vechtweelde gaat het ook niet helemaal goed lijkt het. Als ik op hun vuurwerkexpert site kijk zie ik er ook artikelen bij staan van andere importeurs. En de code werkt ook niet.

Bedankt voor jouw opmerking. We hebben in dit topic al eerder aandacht aan Vechtweelde besteed. Technisch verhaal maar zij gebruiken de Vuurwerkexpert-template als basis voor hun eigen website. Ze verkopen artikelen van Vuurwerkexpert, maar inderdaad ook van andere Importeurs. Zij beheren hun eigen site daarom helemaal zelf, inclusief eventuele deelname aan acties, eigen acties, enz.

Goed nieuws: in deze laatste 36 uur van onze Freakactie kun je vanaf nu ook terecht bij Boogaard in Hardinxveld-Giessendam!!

VWE-Forum_Open-2023-24hr.png

VWE GRAAIWEEK FREAKACTIE ALARM!!

Je hebt nog maar iets meer dan 24 uur om jouw korting te scoren met onze VWE Graaiweek Freakactie!

Je krijgt namelijk nog t/m morgenavond 25% korting op jouw bestelling(en), met uitzondering van Superstunts. Dit zijn een klein aantal artikelen, andere acties lopen gewoon mee! Daarnaast geldt er een netto bestelbedrag van tenminste € 125,00 wat neerkomt op tenminste € 166,67 aan te bestellen producten in jouw Winkelwagen voordat de kortingscode werkt. Omdat we met de gratis vuurwerk-actie toch al gestopt waren, komt gratis vuurwerk ook deze te vervallen bij het gebruik van deze actie.

Hoe werkt het?
1. Ga naar https://www.vuurwerkexpert.nl
2. Selecteer een Vuurwerkwinkel
3. Vul je Winkelwagen met de artikelen die je wil hebben
4. Ga via de Winkelwagen naar Afrekenen en maak een Account aan
5. Vul deze kortingscode in: VWEGRAAIWEEK23
6. Controleer je gegevens en kies een Afhaaldag en -tijd
7. Reken jouw bestelling af

Pak die extra korting snel want de code is namelijk t/m morgenavond dinsdag 31 oktober a.s. geldig.

Een klein aantal winkels doet helaas niet mee aan deze openingsactie.

Kom je een bug tegen op de site meld dat dan hier in dit topic. Dan gaan wij ermee aan de slag. Alvast bedankt.

Veel plezier met shoppen!!

Mooie actie, maar helaas voor mij. Een dealer heeft nog niets aan artikelen staan op zijn website. De andere heeft wel een hele boel artikelen (voornamelijk van andere importeurs), maar er valt niets in het winkelmandje te plaatsen. Sowieso is daar het aantal artikelen van Broekhoff heel gering, waardoor die 25% korting haast niet te gebruiken valt. Maar wel mooi dat anderen hiervan konden profiteren, 25% is geen klein percentage!

Toch nog een dealer gevonden die Broekhoff verkoopt, maar wanneer ik de kortingscode invoer (zonder vooraf in te loggen), krijg ik de volgende melding: "Promotiecode is niet geldig".

Betekent dat, dat er ingelogd moet worden om de code te laten werken, of dat deze dealer simpelweg niet meedoet aan deze actie? Bedankt voor de reactie alvast. :)

Mooie actie, maar helaas voor mij. Een dealer heeft nog niets aan artikelen staan op zijn website. De andere heeft wel een hele boel artikelen (voornamelijk van andere importeurs), maar er valt niets in het winkelmandje te plaatsen. Sowieso is daar het aantal artikelen van Broekhoff heel gering, waardoor die 25% korting haast niet te gebruiken valt. Maar wel mooi dat anderen hiervan konden profiteren, 25% is geen klein percentage!

bij mijn dealer werkt de code ook voor Pangu, EVO, Magnum. dus is niet uitgezonderd tot alleen broekhoff producten. maar dit verschilt per dealer blijkbaar of ze daarvoor kiezen..

Toch nog een dealer gevonden die Broekhoff verkoopt, maar wanneer ik de kortingscode invoer (zonder vooraf in te loggen), krijg ik de volgende melding: "Promotiecode is niet geldig".

Betekent dat, dat er ingelogd moet worden om de code te laten werken, of dat deze dealer simpelweg niet meedoet aan deze actie? Bedankt voor de reactie alvast. :)

Bedankt voor jouw vraag. Om die te kunnen beantwoorden moeten we wel even weten welke Dealer het is? De code kun je altijd invoeren zonder account, echt bestellen en afrekenen kan alleen met account.

bij mijn dealer werkt de code ook voor Pangu, EVO, Magnum. dus is niet uitgezonderd tot alleen broekhoff producten. maar dit verschilt per dealer blijkbaar of ze daarvoor kiezen..

Bedankt voor jouw reactie. Als een Dealer ook andere artikelen aanbiedt, is het aan de Dealer om te bepalen waar de Vuurwerkexpert-acties op geldig zijn. Mooi dat je er één gevonden hebt die kennelijk alles laat mee tellen!

VWE GRAAIWEEK FREAKACTIE ALARM!!

Je hebt nog ongeveer 4,5 uur om te scoren met onze VWE GRAAIWEEK Freakactie!!

Voor meer info ga je naar de startpost.

Snelsnelsnel!!

Bedankt voor de actie! 8 x Supercell in the pocket.
Al een paar jaar er 4 gedaan nu maar eens maal 8.

Ach shit, helemaal de Supercell gemist joh.
Die was perfect geweest voor m'n brede W-shape rek, zit alleen nu met het minimum bestelbedrag terwijl ik gister nog besteld heb. Pijnlijk foutje:bonk:, mooi projectje zo per 4 inderdaad.

Edit: Nahja heb een Golden Willow Mine with Blue Pearl bij moeten bestellen, maar dan ben ik nou ook niet per sé heel rouwig om hehe.

Bedankt voor de actie mannen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jouw reactie. Als een Dealer ook andere artikelen aanbiedt, is het aan de Dealer om te bepalen waar de Vuurwerkexpert-acties op geldig zijn. Mooi dat je er één gevonden hebt die kennelijk alles laat mee tellen!

Haha dit was maar bij 1 van de vele filialen. Hier heb ik mooi gebruik van gemaakt door de defqon 1 pyroshow te kopen. Normaal vind ik die echt te duur maar ik heb hem nog nooit voor minder dan €349,- zien staan, nu met 25% korting over die prijs kon ik hem voor €262 pakken. Die kans zal vast niet vaak voorbij komen en dus heb ik hem gepakt, al is het voor volgend jaar.

Dit was overigens een foutje. De winkel gaf aan dit niet bewust gedaan te hebben maar wel uit te gaan leveren.

@broekie Bedankt voor de actie. Die 1,2 boxen werden tegen mooie prijzen verkocht en zijn ook echt topkwaliteit.

Haha dit was maar bij 1 van de vele filialen. Hier heb ik mooi gebruik van gemaakt door de defqon 1 pyroshow te kopen. Normaal vind ik die echt te duur maar ik heb hem nog nooit voor minder dan €349,- zien staan, nu met 25% korting over die prijs kon ik hem voor €262 pakken. Die kans zal vast niet vaak voorbij komen en dus heb ik hem gepakt, al is het voor volgend jaar.

262 zou ik niet over hebben voor dat Defqon pakket, had wel een betere keuze kunnen maken. maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak

262 zou ik niet over hebben voor dat Defqon pakket, had wel een betere keuze kunnen maken. maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak

Voor een ander soortgelijk pakket had ik het er ook niet voor over gehad inderdaad. Al is 130 voor een afwisselende 30mm geen slechte prijs en kan je dit als een dubbele compound zien. Voor mij is het de toegevoegde waarde die het hem doet. De mooie labels geven mij een goed gevoel en dat is niet onbelangrijk, soms kijk ik uit naar een product om deze reden en heb ik voor een beter product totaal geen interesse vanwege een lelijk label. Vooral het idee van de USB vind ik ook leuk, die goodies hebben ook wel waarde.

En los van de toegevoegde waarde is dit ook gewoon een heel sterk assortiment van evolution. Ik bekeek de cakes los in een vlog van Enzo Knol (want ik hoorde dat ze daarin te zien waren) en ik vind het naast de defqon hype gewoon echt daadwerkelijk een heel sterk en gevarieerd assortiment. 200 Zou ik voor het vuurwerk een sterke prijs vinden, die 62 extra leg ik dan graag bij voor het thema en de goodies.

Back
Bovenaan