[Freakactie 2023] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Klopt het dat die Double Whammy in Amsterdam Bikeshop niet meedoet aan die 25% korting? Code werkt niet op dat product (en kom wel aan minimum bestelbedrag)

Klopt het dat die Double Whammy in Amsterdam Bikeshop niet meedoet aan die 25% korting? Code werkt niet op dat product (en kom wel aan minimum bestelbedrag)

dat is evolution fireworks haha. ik gok dat het alleen op vuurwerkexpert artikelen van toepassing is. die double whammy zal gewoon van die winkelier zijn.

Bedankt voor jouw vraag. Maar welk artikel? De Double Whammy? Die is niet van Vuurwerkexpert, maar van de concurrent. :p

Dus dat kun je beter aan Beekhoven zelf vragen. Maar het is een Vuurwerkexpert-actie, geen EVO- of Pangu-actie. Dus wij hebben een vermoeden... :wink:

Dank voor de reacties maar die kortingscode geldt wel bijv voor de Acatenango en die is ook van EVO:)

Oh dat kan, maar wij kunnen jouw vraag niet beantwoorden. Dat kan alleen de Dealer, mogelijk hebben ze de kortingscode ook aangezet voor de andere artikelen?

Laten we het hier in dit topic vooral over de Vuurwerkexpert-Freakactie hebben en niet over artikelen van de concurrent... :p

Verwachten jullie dat Maasdam in Diemen nog aan boord komt?

Bedankt voor jouw vraag. Diemen doet helaas niet mee aan de acties. Toch een andere Dealer uitkiezen of ze nog even voorzichtig vragen of ze toch niet alsnog mee willen doen? Misschien dat het helpt...

EDIT: we horen net dat er misschien toch nog een kans is dat ze wel open gaan en mogelijk dan wél met de acties mee doen. Maar of dat voor het einde van de actie is, durven wij niet te zeggen. Kortom: neem desnoods zelf even contact met ze op...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jouw vraag. Diemen doet helaas niet mee aan de acties. Toch een andere Dealer uitkiezen of ze nog even voorzichtig vragen of ze toch niet alsnog mee willen doen? Misschien dat het helpt...

EDIT: we horen net dat er misschien toch nog een kans is dat ze wel open gaan en mogelijk dan wél met de acties mee doen. Maar of dat voor het einde van de actie is, durven wij niet te zeggen. Kortom: neem desnoods zelf even contact met ze op...

Ik zal jelle een appje sturen :)

Helaas,

Is het niet handig om dan een update te geven welke winkels dan wel mee doen ?
Beetje lastig zoeken zo...

Helaas,

Is het niet handig om dan een update te geven welke winkels dan wel mee doen ?
Beetje lastig zoeken zo...

Bedankt voor jouw vraag. Alle winkels doen mee, alleen een handjevol niet. Dat beslissen ze zelf. Dus vreemd dat het zo lastig zoeken is voor je, want als je er 3 hebt probeert, dan zullen er minstens 2 of misschien wel alledrie mee doen. Een overzicht hebben we zo niet voor handen.

Maar ligt het mogelijk niet aan iets anders? Heb je wel aan de voorwaarden voldaan zoals vermeld in de Startpost? Denk aan het minimaal bruto bestelbedrag van € 166,67 en de code 1-op-1 zonder spaties overgenomen?

Thanks voor het antwoorden het is al gelukt dan maar 30-40 minuutjes rijden. Haal je er makkelijk uit met deze top actie

Bij Kesler Zeist wil het ook niet vlotten. Kan nog steeds niet bestellen en op mijn mail reageren ze niet. Leuk zo'n actie. Maar ik vrees dat ik geen gebruik kan maken van dit voordeel. Ik neem jullie trouwens niets kwalijk hoor . Hier kunnen jullie niets aan doen en freakactie is ieder jaar weer top.:wink:

Laatst bewerkt:
Bij Vechtweelde gaat het ook niet helemaal goed lijkt het. Als ik op hun vuurwerkexpert site kijk zie ik er ook artikelen bij staan van andere importeurs. En de code werkt ook niet.

Back
Bovenaan