[Freakactie 2023] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

....Zwolle/Kampen doen volgens mij ook niet mee...

Bedankt voor jouw opmerking. Kampen doet inderdaad niet mee, die heeft alleen een eigen site. Zwolle doet wel mee, maar die moeten net zoals enkele andere winkeliers nog een aantal zaken zelf regelen en aanpassen waarna ze zelf de mogelijkheid om te bestellen aan zullen zetten. Je kunt altijd even rechtstreeks contact met ze opnemen.

Hèhè. Eindelijk. Nou ja eindelijk. Doet Kesler in Zeist ook mee? Kan daar nog niets bestellen.

Mooie actie! Ik ben ook benieuwd. Zit in omgeving Zeist/ Leusden/ Maarssen, maar kan nog nergens bestellen

Aaah nice dit! Hoe zit het met Leusden en Zeist?

Bedankt voor jullie vragen.

Voor Zeist hebben we het assortiment ingeladen maar zij zullen zelf nog een aantal instellingen en afhaalmomenten aan moeten maken, waarna ze zelf de website kunnen openen. Dat hebben ze voor zover wij kunnen zien, nog niet gedaan. Voor sommige verkooppunten regelen wij dat, maar een hele hoop doen dit zelf. Dat geldt bijv. ook voor Zeist. Misschien dat je rechtstreeks contact met ze op kan nemen?

Leusden beheert zijn eigen Vuurwerkexpert-site. Of ze meedoen en hoe, kun je het beste rechtstreeks aan hun vragen.

Maarssen/Vechtweelde zie boven voor onze eerdere reactie op een vraag over Vechtweelde.

Top actie! Doet vuurwerk Gouda niet mee?
Kan hem wel selecteren maar geen artikelen?

Bedankt voor jouw vraag. Voor zover onze informatie strekt doet Gouda helaas niet mee. Je kunt eventueel zelf rechtstreeks contact met ze opnemen om navraag te doen.

Bij Alkmaar kan je nog niet bestellen.
Gaat deze winkel wel meedoen?
Zo ja, wanneer verwachten jullie dat het mogelijk is om te bestellen?

Aantal winkels bezocht en nog geen optie om te bestellen.
Wat mij ook opvalt is dat er erg weinig producten op de sites staan, jammer had graag van de pyroshow een aantal dingen willen bestellen zoals de blue en purple crossettes maar nergens te vinden in de omgeving

Fijne actie maar niet voor mij

Bij Alkmaar kan je nog niet bestellen.
Gaat deze winkel wel meedoen?
Zo ja, wanneer verwachten jullie dat het mogelijk is om te bestellen?

Bedankt voor jouw vraag! En het antwoord erop is meer van hetzelfde als hierboven:

Alkmaar doet zover wij weten mee met de actie. Voor Alkmaar hebben we het assortiment ingeladen maar zij zullen zelf nog een aantal instellingen en afhaalmomenten aan moeten maken, waarna ze zelf de website kunnen openen. Dat hebben ze voor zover wij kunnen zien, nog niet gedaan. Voor sommige verkooppunten regelen wij dat, maar een hele hoop doen dit zelf. Dat geldt bijv. ook voor Alkmaar. Misschien dat je rechtstreeks contact met ze op kan nemen?

Aantal winkels bezocht en nog geen optie om te bestellen.
Wat mij ook opvalt is dat er erg weinig producten op de sites staan, jammer had graag van de pyroshow een aantal dingen willen bestellen zoals de blue en purple crossettes maar nergens te vinden in de omgeving

Fijne actie maar niet voor mij

Mooie actie weer!:thumbup:
Helaas geen crossette cakes kunnen vinden.

Bedankt voor jullie reactie. We snappen heel goed wat je bedoelt.

De PyroShow-lijn, waar deze artikelen onder vallen, is echter ontwikkeld voor Bezigers én de echte vuurwerkliefhebber. De cakes zijn veelal single effect en de "gewone" consument wil juist graag veelal mixed effecten zien. De winkeliers kennen hun klanten als geen ander en dus laten we de keuze aan hen of ze wel of geen PyroShow-artikelen aan hun aanbod toe wensen te voegen. Daarom tref je deze artikelen niet heel vaak aan, maar meestal wel bij enkele "Freak-winkels" om ze zo maar te noemen (wat uitzonderingen daargelaten).

Krijgen winkels een ping als jullie hun webshop hebben ingeladen, en/of er mee bezig kunnen/moeten? Wel benieuwd of m'n punt uit eigen voorraad of keuze nog wat gaat toevoegen :D

Back
Bovenaan