[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reageren jullie, @vuurwerkoutlet, ook op email of alleen op het forum??��
Email gestuurd, maar nog steeds geen antwoord ����*♂️

Iedereen krijgt altijd antwoord. Wij hebben er allemaal ook nog normaal werk naast en met 7 winkels en het enthousiasme van iedereen komen er wel wat berichten binnen. Vanaf december hebben we allemaal meer tijd voor vuurwerk en gaan ook dat soort zaken wat sneller. Het komt altijd goed!
 
Iedereen krijgt altijd antwoord. Wij hebben er allemaal ook nog normaal werk naast en met 7 winkels en het enthousiasme van iedereen komen er wel wat berichten binnen. Vanaf december hebben we allemaal meer tijd voor vuurwerk en gaan ook dat soort zaken wat sneller. Het komt altijd goed!

Alle begrip dat jullie het druk hebben, maar met een vraag over bijv een weekactie, heb je niet zo gek veel aan een antwoord in december...
 
Alle begrip dat jullie het druk hebben, maar met een vraag over bijv een weekactie, heb je niet zo gek veel aan een antwoord in december...

Als jij een weekactie misloopt door een late reactie van ons, regelen we daar toch ook iets voor.

Wij vragen iedereen altijd om gewoon alles naar [email protected] te sturen. Maar in praktijk sturen veel mensen een bericht op het forum, een mail naar algemeen adres, naar verschillende winkels en ook nog op Facebook en Instagram. De ene keer heten ze Piet, de andere keer Vuurpijl003, ze sturen nog een whatsapp en ze bestellen onder de naam GaatJeNiksAan. Dat vergt zoveel tijd voor ons om alles uit te zoeken en dan blijkt het vier keer dezelfde persoon te zijn.

Ik blijf benadrukken: Alles komt altijd goed en wij vragen iedereen gewoon een vraag 1 keer te stellen op het algemene mailadres en soms even geduld te hebben. Dan gaat het uiteindelijk voor iedereen het snelste.
 
Als jij een weekactie misloopt door een late reactie van ons, regelen we daar toch ook iets voor.

Wij vragen iedereen altijd om gewoon alles naar [email protected] te sturen. Maar in praktijk sturen veel mensen een bericht op het forum, een mail naar algemeen adres, naar verschillende winkels en ook nog op Facebook en Instagram. De ene keer heten ze Piet, de andere keer Vuurpijl003, ze sturen nog een whatsapp en ze bestellen onder de naam GaatJeNiksAan. Dat vergt zoveel tijd voor ons om alles uit te zoeken en dan blijkt het vier keer dezelfde persoon te zijn.

Ik blijf benadrukken: Alles komt altijd goed en wij vragen iedereen gewoon een vraag 1 keer te stellen op het algemene mailadres en soms even geduld te hebben. Dan gaat het uiteindelijk voor iedereen het snelste.

Ah dat wist ik niet, had daarom ook gewoon vja haulerwijk email gestuurd aangezien ik daar ook had besteld.
 
Als jij een weekactie misloopt door een late reactie van ons, regelen we daar toch ook iets voor.

Wij vragen iedereen altijd om gewoon alles naar [email protected] te sturen. Maar in praktijk sturen veel mensen een bericht op het forum, een mail naar algemeen adres, naar verschillende winkels en ook nog op Facebook en Instagram. De ene keer heten ze Piet, de andere keer Vuurpijl003, ze sturen nog een whatsapp en ze bestellen onder de naam GaatJeNiksAan. Dat vergt zoveel tijd voor ons om alles uit te zoeken en dan blijkt het vier keer dezelfde persoon te zijn.

Ik blijf benadrukken: Alles komt altijd goed en wij vragen iedereen gewoon een vraag 1 keer te stellen op het algemene mailadres en soms even geduld te hebben. Dan gaat het uiteindelijk voor iedereen het snelste.

Heb wat gemaild, netjes en tijdig reactie terug :) no problemo, goede service! Ga zo door, af en toe gewoon wat geduld :handsup:
 
Vorig jaar de WCKD Heroes bij jullie besteld. Ruim op tijd, betaald dus dan ga ik er vanuit dat dit ook gereserveerd klaar ligt voor mij.
Zelf was ik niet in de gelegenheid om de doos op te halen, dus een vriend gestuurd met mijn orderbevestiging.
Hem werd verteld dat de Heroes uitverkocht waren (hoezo? Dit lag toch gereserveerd?) en hem werd een alternatieve doos in handen gedrukt. Als ik me niet vergis was het de Six Box van Evolution, batch 2019. Naar mijn mening een veel mindere box, begrijp ook niet hoe dit kan wanneer ik iets ruim vooruit al besteld heb.

Kan ik er van op aan dat Vuurwerkoutlet dit jaar wel het daadwerkelijk bestelde item achteruit legt?
 
Laatst bewerkt:
Hier ook altijd mail terug ontvangen.. houdt er rekening deze jongens hebben ook gewoon hun eigen baan en gezin wat aandacht verdient. Straks gaan ze vollop met het vuurwerk bezig en zullen de reacties ook worden ingekort, ga ik zeker vanuit.
 
Als jij een weekactie misloopt door een late reactie van ons, regelen we daar toch ook iets voor.

Wij vragen iedereen altijd om gewoon alles naar [email protected] te sturen. Maar in praktijk sturen veel mensen een bericht op het forum, een mail naar algemeen adres, naar verschillende winkels en ook nog op Facebook en Instagram. De ene keer heten ze Piet, de andere keer Vuurpijl003, ze sturen nog een whatsapp en ze bestellen onder de naam GaatJeNiksAan. Dat vergt zoveel tijd voor ons om alles uit te zoeken en dan blijkt het vier keer dezelfde persoon te zijn.

Ik blijf benadrukken: Alles komt altijd goed en wij vragen iedereen gewoon een vraag 1 keer te stellen op het algemene mailadres en soms even geduld te hebben. Dan gaat het uiteindelijk voor iedereen het snelste.

Ah ik denk dat het daar mis gaat, op de pagina vd lokatie/winkel staat een ander mailadres dan info@
 
Vorig jaar de WCKD Heroes bij jullie besteld. Ruim op tijd, betaald dus dan ga ik er vanuit dat dit ook gereserveerd klaar ligt voor mij.
Zelf was ik niet in de gelegenheid om de doos op te halen, dus een vriend gestuurd met mijn orderbevestiging.
Hem werd verteld dat de Heroes uitverkocht waren (hoezo? Dit lag toch gereserveerd?) en hem werd een alternatieve doos in handen gedrukt. Als ik me niet vergis was het de Six Box van Evolution, batch 2019. Naar mijn mening een veel mindere box, begrijp ook niet hoe dit kan wanneer ik iets ruim vooruit al besteld heb.

Kan ik er van op aan dat Vuurwerkoutlet dit jaar wel het daadwerkelijk bestelde item achteruit legt?

Om even mijn ervaring met vuurwerkoutlet te delen, ik heb hier nooit problemen mee gehad bij vuurwerkoutlet. Altijd keurig ontvangen wat ik besteld heb. Daarbij, in goed overleg is veel mogelijk en doen ze hun best dat de klanten tevreden met het vuurwerk naar huis gaat. Natuurlijk kan er eens iets mis gaan maar ga er maar van uit dat het goed komt :thumbsup: :yes:
 
Vorig jaar de WCKD Heroes bij jullie besteld. Ruim op tijd, betaald dus dan ga ik er vanuit dat dit ook gereserveerd klaar ligt voor mij.
Zelf was ik niet in de gelegenheid om de doos op te halen, dus een vriend gestuurd met mijn orderbevestiging.
Hem werd verteld dat de Heroes uitverkocht waren (hoezo? Dit lag toch gereserveerd?) en hem werd een alternatieve doos in handen gedrukt. Als ik me niet vergis was het de Six Box van Evolution, batch 2019. Naar mijn mening een veel mindere box, begrijp ook niet hoe dit kan wanneer ik iets ruim vooruit al besteld heb.

Kan ik er van op aan dat Vuurwerkoutlet dit jaar wel het daadwerkelijk bestelde item achteruit legt?

Waarom kom je hier nu pas mee of heb je hun al eerder op een andere manier benadert? Nu lijkt het net als of je het niet echt belangrijk hebt gevonden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan