Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
OK, is het daarmee dus dezelfde als het gelinkte topic van de Orthen Infinity Green of een andere? en als het die van orthen is, klopt de foto er dan wel weer bij, want het filmpje wat ik linkte is van 7kamp / Evolution.
En nog een vraag: Is de bij jullie te koop zijnde Wolff Forever een omlabeling van iets anders?
https://vuurwerkoutlethaulerwijk.nl/artikel/forever Ik kan over deze niks vinden, of is hij gewoon een hele oude jaargang.
Prive video verwijst naar vuurwerkland, maar daar kan ik geen vergelijkbaar product vinden. 25mm/30mm?
Betekent dat dat hij ook niet naar Haulerwijk/Grunn komt?
De Wolff forever compound dacht ik eerst ook dat het omlabeling was, maar het is volgens Wolff geen omlabeling. Ik weet er op dit moment ook niet meer over te vertellen en ben niet bij de bunkers in de buurt vanwege de vakanties. Maar filmpje ziet er prima uit toch![]()
Filmpje ziet er inderdaad prima uit. Ik zoek inderdaad in die hoek: langzaam, veel kleur, liefst W-shape, burst niet perce nodig.
Maar we weten allemaal dat China-filmpje en straatfilmpje nog wel eens kunnen verschillen, vandaar mijn vraag, zodat ik hier op het forum kan nazoeken wat het is. Of op basis van de parameters (kruitgewicht, buis mm, etc).
Kunnen we ook nog wat WECO/Pangu/evo verwachten?
Red maroons komen online zodra we zeker weten dat de hele bestelling op de boot staat.