[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke wacht ik even af en hou webshop Haulerwijk in de gaten. Bedankt voor snelle reactie!!

OK, is het daarmee dus dezelfde als het gelinkte topic van de Orthen Infinity Green of een andere? en als het die van orthen is, klopt de foto er dan wel weer bij, want het filmpje wat ik linkte is van 7kamp / Evolution.

En nog een vraag: Is de bij jullie te koop zijnde Wolff Forever een omlabeling van iets anders?
https://vuurwerkoutlethaulerwijk.nl/artikel/forever Ik kan over deze niks vinden, of is hij gewoon een hele oude jaargang.
Prive video verwijst naar vuurwerkland, maar daar kan ik geen vergelijkbaar product vinden. 25mm/30mm?

Zowel de Orthen versie als de Evo versie zijn hetzelfde product. Hebben ook zelfde artikelnummers. Afwijkende filmpjes moeten dan gewoon verschillende producties zijn.

De Wolff forever compound dacht ik eerst ook dat het omlabeling was, maar het is volgens Wolff geen omlabeling. Ik weet er op dit moment ook niet meer over te vertellen en ben niet bij de bunkers in de buurt vanwege de vakanties. Maar filmpje ziet er prima uit toch :)

Betekent dat dat hij ook niet naar Haulerwijk/Grunn komt?

Wacht even tot na de vakantie, dan maken we de hele balans weer even op en horen we ook van de importeurs wat er daadwerkelijk onze kant op komt. Er komen ook weer nieuwe producten en er zijn heel veel wensen van klanten. We hebben in Haulerwijk iedereen jaar tussen de 600-800 verschillende artikelen in de bunkers staan en dan hebben we nog niet alles... Maar zelfs met de grote bunkers van Haulerwijk en Joure kunnen we niet alle artikelen opslaan.

Iedereen kan wensen en suggesties doorgeven en wij doen hard ons best om het mogelijk te maken. Meestal lukt dat, soms ook niet. Maar na de vakantie kunnen we jullie meer info geven over de assortimenten per winkel

De Wolff forever compound dacht ik eerst ook dat het omlabeling was, maar het is volgens Wolff geen omlabeling. Ik weet er op dit moment ook niet meer over te vertellen en ben niet bij de bunkers in de buurt vanwege de vakanties. Maar filmpje ziet er prima uit toch :)

Filmpje ziet er inderdaad prima uit. Ik zoek inderdaad in die hoek: langzaam, veel kleur, liefst W-shape, burst niet perce nodig.
Maar we weten allemaal dat China-filmpje en straatfilmpje nog wel eens kunnen verschillen, vandaar mijn vraag, zodat ik hier op het forum kan nazoeken wat het is. Of op basis van de parameters (kruitgewicht, buis mm, etc).

Filmpje ziet er inderdaad prima uit. Ik zoek inderdaad in die hoek: langzaam, veel kleur, liefst W-shape, burst niet perce nodig.
Maar we weten allemaal dat China-filmpje en straatfilmpje nog wel eens kunnen verschillen, vandaar mijn vraag, zodat ik hier op het forum kan nazoeken wat het is. Of op basis van de parameters (kruitgewicht, buis mm, etc).

Ja begrijp ik. Over algemeen zijn veel kleuren bij Wolff altijd wel aanwezig. Heb ook nog even gekeken en kon zo snel ook geen ander filmpje vinden. Misschien kan jij iedereen blij maken met een tof straatfilmpje :)

Als ik weer in Haulerwijk ben kan ik wel even kijken naar specificaties

Kunnen we ook nog wat WECO/Pangu/evo verwachten?

We nemen alle suggesties mee en John is net terug van vakantie, dus die duikt er weer vol in. Komende weken worden de knopen doorgehakt.

Dus voor iedereen: post gerust alle suggesties en wij gaan zoals altijd ons best doen voor jullie!

Producten zoals de Whistling Rainbow van GBV zijn zeker welkom. GBV komt steeds vaker met beter spul dan voorheen bij die importeur.

Toevallig nog een
Crackling chry 2.0
Massive
Colourfull city
Spinners 2 colours
Geisterblits 2019
Wolf cruelty
Cairo crackling
Ergens liggen? ��

Zo de vakantie zit er voor mij weer op!
Wij hebben weer wat leuke producten weten te bemachtigen en deze staan ondertussen weer online in Haulerwijk. Het is wel beperkte voorraad van de meeste producten, de producten staan nog niet in de bunkers maar deze zullen binnen nu en 3 weken daadwerkelijk in de bunker staan. Het gaat om een rest partij van Rubro producten. Hier onder een opsomming wat er toegevoegd is.

Leider spielerij
Angry red hornet
Primal instinct
Crash box
Flash willow power box
Thunder and roses
Monster ride
Metallion blitz
Neon maroon
Colorful explosions
cannonade
Mei tai tailgate
Legendary space box
exotic color forrest
turning cyclone dragon
krypton palms probox
invadr box

Komende week zullen de volgende producten in Groningen en/of Joure ook toegevoegd worden.
Groningen: Crash box, Fligtdeck, Palm project, Knisterblumen, Arctic Horizon
Joure: Crash box, Whispering wave, Triple thunderstars

We krijgen wel eens te horen dat we zo ver weg zitten, maar dat ligt er natuurlijk aan waar je woont :p Voor wie een ritje naar het noorden te veel van het goede is, hebben we fantastisch nieuws!

pijnacker_aankondiging_1.png

pijnacker_aankondiging_1_2.png

pijnacker_aankondiging_1_3.png

Kijk, en als die hetzelfde assortiment krijgt als Haulierwijk, Joure en Groningen dan wordt het een drukke bedoeling daar!

Kijk dat is nou fijn om te horen. Zal er binnenkort nog meer informatie aankomen? (openingsdatum, freakactie info, locatie, etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan