EuFirework
VWC lid
Pump up the sky van geisha, vorig jaar gemist in de black friday deals.
Zou hem nu toch wel echt heel graag willen bestellen.
Zou hem nu toch wel echt heel graag willen bestellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd naar het assortiment wat in Pijnacker online komt, wanneer verwachten jullie dit ong online te hebben?
Zo de vakantie zit er voor mij weer op!
Wij hebben weer wat leuke producten weten te bemachtigen en deze staan ondertussen weer online in Haulerwijk. Het is wel beperkte voorraad van de meeste producten, de producten staan nog niet in de bunkers maar deze zullen binnen nu en 3 weken daadwerkelijk in de bunker staan. Het gaat om een rest partij van Rubro producten. Hier onder een opsomming wat er toegevoegd is.
Leider spielerij
Angry red hornet
Primal instinct
Crash box
Flash willow power box
Thunder and roses
Monster ride
Metallion blitz
Neon maroon
Colorful explosions
cannonade
Mei tai tailgate
Legendary space box
exotic color forrest
turning cyclone dragon
krypton palms probox
invadr box
Komende week zullen de volgende producten in Groningen en/of Joure ook toegevoegd worden.
Groningen: Crash box, Fligtdeck, Palm project, Knisterblumen, Arctic Horizon
Joure: Crash box, Whispering wave, Triple thunderstars
Ben benieuwd naar het assortiment wat in Pijnacker online komt, wanneer verwachten jullie dit ong online te hebben?
dat denk ik ook jaVerwacht/hoop dat er nog de nodige artikelen bij gaan komen. Maar een ritje Pijnacker voel ik wel aankomen.
Op Insta stond 4 dagen geleden dit:
" Afgelopen jaar is bijna iedere vuurwerkwinkel leeg verkocht, dus het is wachten tot de nieuwe voorraden de komende maanden komen. We hebben toch nog een redelijk aantal producten kunnen inkopen, maar omdat het minder is dan andere jaren hebben we nu maandacties ipv weekacties "
Benieuwd naar de nieuwe maandactie!! Kunnen jullie al wat zeggen waneer/of er producten van Wolff bij komen?
De actie's voor morgen staan alweer gepland. we hopen daarna weer elke week een actie te kunnen doen! het word wel lastig maar we gaan ons best doen.Vanaf nu elke vrijdag nieuwe acties? Of komen de weekacties later?
wachtende op het moment dat de shop in Pijnacker open gaat.![]()