[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pump up the sky van geisha, vorig jaar gemist in de black friday deals.
Zou hem nu toch wel echt heel graag willen bestellen.

Zo de vakantie zit er voor mij weer op!
Wij hebben weer wat leuke producten weten te bemachtigen en deze staan ondertussen weer online in Haulerwijk. Het is wel beperkte voorraad van de meeste producten, de producten staan nog niet in de bunkers maar deze zullen binnen nu en 3 weken daadwerkelijk in de bunker staan. Het gaat om een rest partij van Rubro producten. Hier onder een opsomming wat er toegevoegd is.

Leider spielerij
Angry red hornet
Primal instinct
Crash box
Flash willow power box
Thunder and roses
Monster ride
Metallion blitz
Neon maroon
Colorful explosions
cannonade
Mei tai tailgate
Legendary space box
exotic color forrest
turning cyclone dragon
krypton palms probox
invadr box

Komende week zullen de volgende producten in Groningen en/of Joure ook toegevoegd worden.
Groningen: Crash box, Fligtdeck, Palm project, Knisterblumen, Arctic Horizon
Joure: Crash box, Whispering wave, Triple thunderstars

Artikelen in groningen en joure ondertussen ook toegevoegd aan het assortiment.

Lekker hoor een Outlet in de buurt! Ik kom al vanaf de Zena dagen op deze locatie en ik dacht afgelopen jaar toch echt dat ik voor de laatste keer die wachtruimte uitstapte. Maar ik gok dat ik over vier maanden hier gewoon weer op mijn bestelling sta te wachten! :D

Overheen gelezen tot nog toe, maar wat een fantastische zet van jullie om uit te breiden naar het westen.

Ik ben hier enorm blij mee! :droolthum

Benieuwd naar de nieuwe maandactie!! Kunnen jullie al wat zeggen waneer/of er producten van Wolff bij komen?

Op Insta stond 4 dagen geleden dit:
" Afgelopen jaar is bijna iedere vuurwerkwinkel leeg verkocht, dus het is wachten tot de nieuwe voorraden de komende maanden komen. We hebben toch nog een redelijk aantal producten kunnen inkopen, maar omdat het minder is dan andere jaren hebben we nu maandacties ipv weekacties "

Op Insta stond 4 dagen geleden dit:
" Afgelopen jaar is bijna iedere vuurwerkwinkel leeg verkocht, dus het is wachten tot de nieuwe voorraden de komende maanden komen. We hebben toch nog een redelijk aantal producten kunnen inkopen, maar omdat het minder is dan andere jaren hebben we nu maandacties ipv weekacties "

Voor nu wens ik een ieder die al vakantie is of gaat een fijne vakantie toe. Ik zal mij volgende week nog eens gaan buigen over de nieuwe maandactie voor de maand augustus. Vanaf september hopen wij weer met de wekelijkse acties te kunnen komen.

Met knallende groet,

Dergelijke acties maken mij alleen maar ongeduldiger, wachtende op het moment dat de shop in Pijnacker open gaat. ;)

Goed bezig heren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan