Update:
Voor ons staat de vakantie periode voor de deur. Nog 1 week en dan begint de vakantie in het Noorden.
Momenteel hebben wij de meeste artikelen besteld. Na onze vakanties zullen wij daarom ook de website's weer gaan aanvullen met de nieuwe producten. Het betreft ongeveer een 60 tal artikelen die aangevuld zullen worden of nieuw worden toegevoegd.
Wij hebben in het begin van het jaar geen rekening kunnen houden met de verkoopsnelheid van sommige producten. Hierdoor zijn sommige artikelen niet meer beschikbaar zowel bij ons als bij de leverancier. maar welke producten missen jullie nou echt in het assortiment of zal een ware toevoeging zijn in onze webshop. Wij zullen dan gaan kijken of wij deze producten nog kunnen krijgen van de leverancier.
Ik heb vandaag bij onze leveranciers na vraag gedaan over wanneer zij verwachten dat de producten binnen komen. De meeste producten zullen tussen september en midden november binnen komen. Hierdoor zullen wij naar alle waarschijnlijkheid begin december al onze bestelde producten in de bunkers hebben staan.
Wij weten dat wij de laatste maanden weinig actief zijn geweest met informatie verstrekken naar jullie maar er waren ook weinig tot geen updates te melden. Dit zullen wij na de zomervakantie dubbel en dwars goed maken met verschillende acties en eventuele belangrijke informatie mbt onze filialen.
Voor nu wens ik een ieder die al vakantie is of gaat een fijne vakantie toe. Ik zal mij volgende week nog eens gaan buigen over de nieuwe maandactie voor de maand augustus. Vanaf september hopen wij weer met de wekelijkse acties te kunnen komen.
Met knallende groet,