[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een mooie show icm met de muziek en volgens mij alleen maar consumentenvuurwerk. Daar kun je best wat van neerzetten.

Dat is ook wel een keer wat anders voor in Zuidlaren tijdens de Zuidlaardermarkt. Daar zitten wel shells in en veel ook, maar deze combinatie zou ook een keer tof zijn voor de mensen in Zuidlaren.

Zou niet weten wat het kost, maar als ik 50 word wil ik ook zo'n show!

Wat een mooie show icm met de muziek en volgens mij alleen maar consumentenvuurwerk. Daar kun je best wat van neerzetten.

Dat is ook wel een keer wat anders voor in Zuidlaren tijdens de Zuidlaardermarkt. Daar zitten wel shells in en veel ook, maar deze combinatie zou ook een keer tof zijn voor de mensen in Zuidlaren.

Zou niet weten wat het kost, maar als ik 50 word wil ik ook zo'n show!
Snel beginnen met sparen haha :p

Zou inderdaad leuk zijn in Zuidlaren. Ookal zijn de shells natuurlijk prachtig. Combinatie van? :D

Ik vind dat ook heel knap gedaan! Ik hou alleen niet van strak georganiseerd vuurwerk. Geef mij maar de onverwachte chaos met oud en nieuw. Maar ik snap goed dat een vuurwerkshow zo moet zijn en niet een zooitje ongeregeld afschieten van bakken. Ook de muziek klopt op zich wel, maar ik vind het echt heel slechte muziek. Ook hier zie ik wel in dat bombastisch geschreeuw en vuurwerk beter samen gaan dan Fur Elise.

Stop hier nou is mee! jullie laten mij elke keer weer balen dat ik nergens in de buurt van groningen woon dus ik kan geen gebruik maken van deze super acties :cry::cry:

Stop hier nou is mee! jullie laten mij elke keer weer balen dat ik nergens in de buurt van groningen woon dus ik kan geen gebruik maken van deze super acties :cry::cry:
Dit dus inderdaad haha. Zo jammer dat ik in het zuiden zit. Maar goed gelukkig hier ook wel wat acties, en we hebben België dan weer dichter in de buurt.

Wij ontvangen ieder jaar liefhebbers uit iedere hoek van Nederland. Met goede aanbiedingen is een tankje brandstof natuurlijk snel weer terugverdiend :wink:

Klopt, alleen met een neergeklapte achterbank en een volle kofferbak met je koplampen richting de lucht blijft toch altijd een dingetje als je zo 150km moet rijden rond de feestdagen :D

Er komen nog veel meer artikelen bij. Wij gaan hier niet veel over zeggen om het lekker spannend te houden!
Zodra wij bevestiging hebben dat het 100% geleverd word zullen wij het online plaatsen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan