[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check, compleet en anders met deze prijzen maak je hem gewoon compleet :thumbsup:
Als je de freakprijzen gezien hebt hoef je nu niks meer..

Weet iemand of die 1.2 200 shots met kooi is?
Zie niemand die vraag stellen terwijl iedereen gek is op kooien? Haha
Geen idee moet je vuurwerk outlet vragen die halen altijd de kooien er af als je bestelling ophaald

Geen idee moet je vuurwerk outlet vragen die halen altijd de kooien er af als je bestelling ophaald
echt waar? bij mij nooit en hoeven ze ook echnie tijd aan te besteden, heb wel blikschaar. Zelfs bij een order elders nog in opmerkingen benoemd dat ze die er omheen mogen laten (en vooral de mooiere omdoos, hadden ze vorige keer weggemikt, zonde). Is ook vaak deel van de lage prijs; scheelt hun tijd/werk/loon.

Ik keek net even op de site van outlet, want ben een beetje laat wakker dit jaar.
Ik heb natuurlijk alle acties gemist, en dat is mijn eigen schuld... maar mijn hemel wat een geld.
Overigens niet alleen hier hoor.

Komend jaar maar weer even opletten.

Ik keek net even op de site van outlet, want ben een beetje laat wakker dit jaar.
Ik heb natuurlijk alle acties gemist, en dat is mijn eigen schuld... maar mijn hemel wat een geld.

Volgend jaar beter. Misschien je dit jaar een beetje inhouden zodat je een groter budget hebt volgend jaar

Prijzen zijn ook net sinds zaterdag naar hoogste niveau verhoogd. En idd, alle adviesprijzen zijn overal absurd dit jaar... Outlet was hele jaar prima te doen! Idd volgend jaar eigenlijk op z'n laatst oktober inhaken!

Prijzen zijn ook net sinds zaterdag naar hoogste niveau verhoogd. En idd, alle adviesprijzen zijn overal absurd dit jaar... Outlet was hele jaar prima te doen! Idd volgend jaar eigenlijk op z'n laatst oktober inhaken!
Normaal gesroken bestel ik altijd wel wat tot op het laatst...maar met de prijzen die nu her en der gelden zal dat enkel nog wat klein spul zijn zoals fonteinen ofzo...Triple X 399e daar schrik ik van(niet alleen die natuurlijk)

Pijnacker gaat compleet los‼:bonk:

De hele maand december is onze winkel in Pijnacker iedere vrijdag en zaterdag van 12:00 tot 17:00 geopend voor de verkoop van CAT1 vuurwerk, hulp bij het maken van bestellingen, een kijkje in de bunkers en alvast heerlijk sfeer proeven!

Kom gezellig langs aan de Boezemweg 2X in Pijnacker!

pijnacker.png

Pijnacker gaat compleet los‼:bonk:

De hele maand december is onze winkel in Pijnacker iedere vrijdag en zaterdag van 12:00 tot 17:00 geopend voor de verkoop van CAT1 vuurwerk, hulp bij het maken van bestellingen, een kijkje in de bunkers en alvast heerlijk sfeer proeven!

Kom gezellig langs aan de Boezemweg 2X in Pijnacker!

Bekijk bijlage 76615

Ben wel heel nieuwsgierig hoe het er daar nu uit ziet en of er veel verandert is dan toen ik er met de verkoopdagen in de bunkers stond. Denk dat ik zaterdag wel even kom buurten. Wie staan er er op zaterdag dan ?

Er zullen deze week geen weekacties zijn.
We gaan komende week nadenken over maand actie die dan geldig is tot en met de verkoopdagen

Gooi die nieuwe wolff cakes van black friday nog maar een keer in de aanbieding!
Je hebt er nog een paar die niet bij jullie op de site staan komen die ook nog: Alpha wolff, dragon show, evolution, en the legend.

Die The legend is wel een dikke cake hoor samen met die king of action en dat zijn geen omlabelingen van de galactus. Dat is de dragon show!!

8725-The-Legend-A.png
8712-Evolution-A.png
8719-Dragon-Show-A.png
8717-Alpha-Wolff-A.png

Helaas te laat opgemerkt, als ze nog een keer in de actie komen gaat er waarschijnlijk zeker een setje mee! Labels zijn subliem iig :cool::shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan