[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat was het een avondje gisteren. Jullie zaten duidelijk te wachten tot dat wij de winkel in Pijnacker online opende. Door dat er gelijk in het begin er zoveel orders zijn binnen gekomen waren wij gelijk op de zwarte lijst gezet bij de mail server waardoor de Office mail accounts geen mail bevestiging hebben gekregen. Dit is ondertussen weer opgelost. Voor diegene die geen mail hebben gekregen stuur even een berichtje via vuurwerk crew of mail dan verstuur ik deze alsnog.

Wat staat er nu verder nog te wachten:
Wij sluiten onze freakactie 15 oktober. De prijzen zullen van sommige producten dan wat omhoog gaan. We blijven natuurlijk wel weekacties maken. De volgende verkoopperiode zal duren tot en met 24 november BLACK FRIDAY deze dag zal weer in het teken staan van verschillende aanbiedingen waar je U tegen zegt. Ook hebben wij dan weer onze gebruikelijke Freakavond, je bent dan weer welkom om onder het genot van een hapje en drankje te praten met mede liefhebbers van onze hobby. Ook mag je natuurlijk weer een kijkje nemen in de bunkers.

De importeurs verwachten dan je video's van de producten eind oktober allemaal beschikbaar zijn, zodra wij deze hebben dan zullen wij ze uiteraard gaan toevoegen.

De komende weken zullen wij weer mystery deals er inzetten, en gaan wij de andere shops open gooien.

Voor nu genoeg informatie

Met knallende groet,
Team Vuurwerk Outlet

Mail gestuurd en direct de bevestiging gekregen, topservice en hartelijk dank!

Niet te veel mooie aanbiedingen meer erin gooien, want eigenlijk is het budget nu wel op...:bonk:

De huidig prijzen lopen tot 15okt. Is de verwachting dat er definitief uitsluitsel (of productfilm beschikbaar) is over de temptation willow vóór 15okt?

Volgens mij gaat er iets niet goed met de Paranoia in Haulerwijk…

Overigens een lastige week weer voor de ruggegraat:D

Ik waag al :cool:. Die mysterydeal heeft een zachte prijs dus zelfs als het niet helemaal het gewenste product is lijkt het mij de gok meer dan waard. Ik neem aan dat outlet ons wel wat leuks gunt :wink:

MysteryDeal ook meegenomen :). Leuk prijsje dus moet wel goedkomen zoals @Zemmer al zei.
En moest nog wat te doen hebben op de 30e dus tripje Pijnacker er maar van gemaakt.

ai.. heb besteld in pijnacker vanwege prijs verschil temptation willow, nu is die ook in joure 110 haha. achja, mystery deal laat ik even liggen voor deze keer, bewaar wat budget voor black friday

@Vuurwerk-Outlet Moet ik voor Pijnacker een apart account aanmaken of kan ik middels mijn bestaande inlog van Joure bestellen?

@Vuurwerk-Outlet Moet ik voor Pijnacker een apart account aanmaken of kan ik middels mijn bestaande inlog van Joure bestellen?

Ik zou zeggen probeer in te loggen op pijnacker met je bestaande account en je ziet het van zelf toch ?

Ik zou zeggen probeer in te loggen op pijnacker met je bestaande account en je ziet het van zelf toch ?

Is toch gewoon een normale vraag waar ik ook de andere freaks mee kan helpen? Anyway, nieuw account aangemaakt aangezien in Pijnacker mijn mailadres van Joure niet bekend was. Mystery Deal in the pocket in ieder geval, ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan