[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die openingsactie met die 3 boxen voor 265 is al uitverkocht zie ik... blij dat ik m heb, 3x100 shots 30mm voor die prijs, kan bijna niet mis gaan, ondanks 2 ontbrekende filmpjes...:D

Zo eerste bestelling gedaan maar hier ook geen orderbevestiging ontvangen, zie de prder wel in m'n account

Heb ik ook niets in staan. Heb ze maar even gemaild want heb besteld zonder e-mail. Kwam me acc ook niet in.. achja komt wel goed.

Weinig tot geen 19shots assortimenten in Pijnacker.
Geen Bunga assortiment.
Geen Thunderking Jumbo Box Xl , terwijl dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat deze in NL verkocht worden.
Paar cakes die ik echt mis in het assortiment in Pijnacker.

Nu begrijp ik de redenatie, kleine bunker bla bla... maar toch..

Tenslotte, ben ik echt de enige die zich ergert aan foto's van de lucky19 op de websites overal maar totaal niet te koop..!?

Geen Bunga assortiment.
Geen Thunderking Jumbo Box Xl , terwijl dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat deze in NL verkocht worden.

Tenslotte, ben ik echt de enige die zich ergert aan foto's van de lucky19 op de websites overal maar totaal niet te koop..!?

Je hoeft er niets te halen, wellicht je geluk elder beproeven:D

Waren begin dit jaar toch echt in nagenoeg elke vestiging te koop :).

Voor wat betreft het kleinere assortiment zijn er duidelijk keuzes gemaakt. De trend is ook dat er steeds meer compounds worden gekocht, ook door de normale consument, dus dat hier de focus op ligt bij een wat kleinere locatie met gelimiteerde ruimte is niet meer dan logisch vanuit een business standpunt. Desondanks denk ik dat Pijnacker best een divers assortiment heeft waar voor ieder wel wat wils tussen zit.

Geen Bunga assortiment.

Bedankt voor de punten die je aangeeft.
Wat betreft de Jumbo box xl. Deze is ook niet meer te koop bij de leverancier. Hierdoor is die niet in het assortiment opgenomen.
Wat betreft cakeboxen 19 schots. In de komende weken zal ik mijn best doen om nog de ultimate city trip toe te voegen en de mega big 19 ( Nieuwe Lucky 19)

Ook zal ik de plaatjes van de lucky 19 aanpassen zodat je niet verder hoeft te zoeken terwijl ze niet te koop zijn :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan