[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allemaal!

Zoals aangekondigd! De nieuwe weekenddeals staan live.

Wat speciale aandacht voor de 'zwakke ruggen' want er staan wel een paar pareltjes tussen denk ik zo. Als je jouw rug echt op de proef wenst te stellen, kijk dan eens naar de dubbele compound Madhouse of de Dictator (originele variant in munitiekist) - echt hele toffe producten!

De deals lopen t/m zondag. Maandag gaan deze prijzen weer omhoog.

WEEKEND-DEALS 10-12 NOVEMBER
Dan nu even wat speciale aandacht voor een aantal van de weekenddeals:

- Sun Warrior voor €24,95 - een mooie waaiercake 25mm met veel goud
- Dekoy voor €27,50 - een dikke 30mm rammer - vorig jaar één van de beste nieuwkomers van Wolff!
- Rock & Raw voor €55,- - leuk compoundblokje met verschillende effecten met o.a. een hele toffe tailcake!
- Furious voor €95,- - een sierlijke compound met verschillende schietrichtingen en 25mm tubes
- Dictator voor €145,- - gaaf ramblok met 25mm in houten kist
- Tenslotte Madhouse 480 shots voor €175,- - ook deze is echt super tof. 2 compoundblokjes met verschillende effecten, toffe tempowisselingen en 3 minuten plezier. Ook wel bekend onder de Project480. Staan wel wat straatfilmpjes online, dus laat je maar overtuigen. Ook voor dit blokje geldt: hier ga je geen spijt van krijgen, ondanks 20mm!

WEEKEND-DEALS ZIEN? KLIK HIER: https://donadonivuurwerk.nl/categorie/weekenddeals

Tot zo ver weer mijn verkooppraatje. Fijne avond allemaal!

donadoni_post_weekenddeals_week_2.jpg

OK ik weet dat ik ongeduldig zat te doen over aanbiedingen maar zo hou ik niks meer over voor black friday hé!!! :frusty:

Echt top acties! Jammer dat jullie dit jaar wat later open gingen en ik mijn budget al relatief vroeg erdoorheen had geholpen, maar volgend jaar sowieso een bezoekje brengen aan jullie als deze acties zo goed blijven.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze weekenddeals. Op naar de volgende! Langzaam richting Black Friday... Zien we jullie de 26e in onze winkel tijdens de meeting die we met Pyroteam Utrecht organiseren? Natuurlijk gezellig om jullie te ontmoeten, maar er zullen dat weekend ook nog Black Friday deals zijn in onze winkel. Dat is wel echt de allerlaatste dag van onze acties kan ik alvast verklappen :bonk:

Echt top acties! Jammer dat jullie dit jaar wat later open gingen en ik mijn budget al relatief vroeg erdoorheen had geholpen, maar volgend jaar sowieso een bezoekje brengen aan jullie als deze acties zo goed blijven.
Geduld is een schone zaak ;)
Nee hoor, ik geef je geen ongelijk. Meestal kan je de beste deals vooral aan het begin van het jaar scoren natuurlijk. Helaas konden wij eerder niet live. Onze bunker met losse cakes was letterlijk leeg en het duurde even voordat het Wolff assortiment voor 2023 bekend werd. Om nu met 10 compoundblokjes live gaan hier... Hopelijk tot in 2024 of kom eens buurten :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan