[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door het budget heen maar wil die Disturbed heel graag hebben. Nu even bedenken of het een kleine ruzie met de vrouw waard is :)

@granddessert Misschien een tip op de mobiele website van jullie, de weekaanbiedingen zijn niet te vinden via het menu. Dit geld overigens voor het gehele linker menu die je op desktop wel ziet. Misschien een optie om een apart mobiel menu te maken?
Hee Debtor, thanks voor de tip en ga daar even naar kijken - dat bovenmenu die op mobiel wordt getoond, is helaas beperkter zo ver ik kan zien.:thumbup:

Hoewel ik denk dat het voor sommigen van jullie best goed is dat we er even uit liggen, willen wij natuurlijk ook een werkende site. We zijn er mee bezig! Om het goed te maken, zal ik een extra weekdeal bedenken :biertje:

Hoewel ik denk dat het voor sommigen van jullie best goed is dat we er even uit liggen, willen wij natuurlijk ook een werkende site. We zijn er mee bezig! Om het goed te maken, zal ik een extra weekdeal bedenken :biertje:
Voor maximaal 5 personen wie het eerst is: stars over vienna €10 en decibel voor €10
Dat waren nog eens leuke aanbiedingen paar jaar back

Doe maar jo, eind deze maand toch eindejaars uitkering:handsup::rolleyes:

Site is weer online! Ben benieuwd wat je voor ons verslaafde in petto hebt :bonk:.

Goedenavond allemaal,

Iedereen de storm overleefd en uitgewaaid? Ik had de laatste dagen iets minder tijd om snel te antwoorden vanwege het gewone werk wat ook gewoon door gaat. Maar omdat een aantal van jullie je rug willen vertillen... Ik zal voor volgende week alvast nadenken over een actie met een dubbele compound :p

Voor nu heb ik de Ghostbuster toegevoegd aan de weekdeals want belofte maakt schuld. Let op, deze telt tijdens de weekdeal niet mee voor de nog lopende boxenactie. Hij is dus tijdelijk nog ietsje scheper geprijsd.

https://donadonivuurwerk.nl/categorie/weekaanbiedingen

Voor maximaal 5 personen wie het eerst is: stars over vienna €10 en decibel voor €10
Dat waren nog eens leuke aanbiedingen paar jaar back
Tja dat waren nog eens acties - maar dat zit er helaas niet meer in. We vinden het super leuk om vuurwerk te verkopen maar blijven wel ondernemers die onderaan de streep iets moeten verdienen natuurlijk :p

Als je aangeeft dat je het koopt voor 24/25 en lief kijkt dan moet het wel goedkomen.
En is het nog gelukt Amaghrabi? Zie wel wat orders op de Disturbed maar weet niet of jij het bent natuurlijk. Meeste van jullie Nicknames wijken toch wat af van jullie échte naam (zeg ik...):rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan