[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk man, jullie zijn lekker bezig👍🏻,
zojuist de w-triple layer ook maar besteld.
Die goldfountains had ik vorig jaar,die zijn heel mooi van kleur.
Ga zo door jongens!

Je ene been staat al in het weekend, hoog tijd om die andere ook bij te trekken! Want na het succes van vorige week zijn we weer terug met de Vrij-Mi-BOX! en de Wi-Wa-Weekenddeals!:handsup:

De Montral van Vulcan is deze week de Vrij-Mi-Box! en is vanmiddag van 16:00 tot 20:00 uur te bestellen tegen een belachelijk lage prijs! Maximaal 1 per klant.

De Wi-Wa-Weekenddeals zijn geldig van vanavond 20:00 uur tot zondag 20:00 uur.

Check hieronder alvast de artikelen en pas de komende uren je lijstje alvast aan ;-)!
Speciaal voor de weekenddeals hebben we twee klassiekers uit de Diamond Collection ingekocht. Hou je van crossettes en drietrapsfluiters? Pak dan de Seal! Is blauw met groen jouw favoriete kleurcombinatie? Ga dan voor de Emu!
Beide cakes alleen dit weekend tot wel 40% korting op de adviesverkoopprijs!:shocked:

• Emu
  • Seal
  • No Mercy
  • Sidewinder
  • Return of the Phoenix
  • Jumping Jelly Beans
  • Duro Colpo
  • Crackling Ground Flower

EERSTE LEVERING ROOSENDAAL!:handsup: Toch wel een bijzonder moment, want we kregen de eerste levering binnen in onze megastore Roosendaal! Maar liefst drie goedgevulde pallets van Broekhoff Vuurwerk en Magnum

Toch fijn om te weten dat een flink deel van wat je hier ziet, al officieel eigendom is van jou! Heb jij al wat items uit jouw collectie gespot?:cool:

IMG_9853 kopie.jpg

IMG_9848 kopie.jpg

Heel vet om dat zo te zien, en ik zie mijn w-triple layer al staan hoor,en nog wat klein spul. Gaaf zeg!!

Laatst bewerkt:
Mag ik jullie even heel hard complimenteren over jullie communicatie naar de freaks? Wat een beleving gooien jullie erin! Top!

Product (2).png

JE HEBT NOG EVEN..:rolleyes: Jullie enthousiasme is zo groot geweest, dat de grenzen van onze opslagcapaciteit in zicht komen. Daarom hebben we besloten om ONLYFREAKS eerder te sluiten, op zondag 16 oktober om 23:59 uur.:thumbsdown:

Dat betekent nog 2 Vrij-Mi-BOX'en en 2 keer Wi-Wa-Weekenddeals!:biertje:

Uiteraard blijven alle elementen van het ONLYFREAKS-concept gewoon in stand, alleen de mogelijkheid om met korting te bestellen loopt af.

Bekijk bijlage 67192

JE HEBT NOG EVEN..:rolleyes: Jullie enthousiasme is zo groot geweest, dat de grenzen van onze opslagcapaciteit in zicht komen. Daarom hebben we besloten om ONLYFREAKS eerder te sluiten, op zondag 16 oktober om 23:59 uur.:thumbsdown:

Dat betekent nog 2 Vrij-Mi-BOX'en en 2 keer Wi-Wa-Weekenddeals!:biertje:

Uiteraard blijven alle elementen van het ONLYFREAKS-concept gewoon in stand, alleen de mogelijkheid om met korting te bestellen loopt af.

goed teken dat je binnen 2 maanden al uit je jasje groeit :)

Als ik de cairo crackling opzoek dan zie ik ook een kartonnetje verschijnen. Komt die nog in de verkoop of is die op een andere manier te krijgen?

Leuk dat er zoveel besteld wordt, dat wil zeggen dat jullie een tof concept hebben neergezet.
Is er al wat meer te zeggen over de komende Vrij-Mi-BOX???😁

De producten voor de komende vrijdag en weekendacties staan al met korting in de webshop, hier gaat dus vanaf 16:00/20:00 nóg een keer extra korting vanaf?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan