[Freakactie 2022] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal (F1+F2) & Dordrecht (F1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me aangemeld maar krijg geen bevestiging, gaat dit voor 00:00 wel gebeuren zodat ik de freak prijzen kan zien/bestellen?

Registratie is onderweg, @Rico ooit als tiener met je meegelift naar de freakavonden naar Cees van der Horst. Deze keer hopelijk te gast bij je eigen shop as. eind november!

Het kan verkeren zullen we maar zeggen! :)

Hehe ik had al een kleine bestelling gedaan voor 20.00 uur zodat ik mijn tijdblok gereserveerd had:p
Dus ik ben der zoiezo om 00.00 de 29ste:D

Helaas is de combinatie 2 uur rijden en de aanbiedingen voor mij net even teveel. Wel geweldig om te zien met hoeveel enthousiasme jullie dit doen, was het dichterbij huis dan had ik zeker wat besteld maar het is nu helaas niet de moeite waard voor mij. Heel veel succes met de verdere verkoop en veel plezier aan de andere die deze unieke ervaring wel meemaken.

Inmiddels staan ook de Argento en Space Power deals in de shop! :cool:

Vanwege een bruiloft zijn wij de rest van de dag niet of nauwelijks bereikbaar, eventuele mail/DM pakken we morgenochtend meteen op!

Tof om te zien dat er ook al veel leden besteld hebben hier. Bedankt voor jullie enthousiasme, eenieder die hier een plekje reserveert, geniet er van! :D

Rico den Boer (20 x 15 cm).jpg

De afhaalblokken voor ONLYFREAKS beginnen al gezellig vol te lopen! Dat betekent dat we kunnen starten met het aanbrengen van de bordjes voor ieder zijn persoonlijk stukje bunker:handsup: We dopen het tot onze FREAKS of FAME!:cool:

Wil jij hier ook tussen komen te hangen? Claim dan snel jouw afhaalmoment:applause:

Schermafbeelding 2022-09-13 om 09.48.46.png

Ik heb me bestellingen al staan voor de 29e om middernacht ben benieuwd hoe dat eruitziet met me “eigen” plekje en me naam erop:D

PAK NU JE AGENDA:cool: Dinsdag krijgen wij Magnum/Broekhoff op bezoek en dat kan maar 1 ding betekenen... dat gaat jou geld kosten!:shy: Op vrijdag 23 september 20:00 uur vind je alle artikelen in de webshop, en dat is meteen een mooi moment om te starten met onze weekendactie, waar we nog een superflashy naam voor zoeken overigens (tips altijd welkom:tongue2:).

We hebben de prijslijsten inmiddels ontvangen en komen daar veel nieuwe artikelen tegen, waar wij natuurlijk ook erg benieuwd naar zijn.

Wat zijn de musthaves in de collecties van Magnum en Broekhoff? Laat het ons weten!

Product (100).png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan