VuurwerkExpress
VWC lid
Top om te horen! Die hebben wij denk ik wel nodig.Top!
Ja, bij grote bestellingen zullen we met karren werken.
Er zijn al erg veel grote bestellingen, dus je zult niet de enige zijn die daar blij mee is![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Top om te horen! Die hebben wij denk ik wel nodig.Top!
Er zijn al erg veel grote bestellingen, dus je zult niet de enige zijn die daar blij mee is![]()
Mooi dat is beter!Top!
We hebben echt al een record-verkoop gehad met erg veel grote bestellingen. Dat wordt flink dozen sjouwen dus!Mooi dat is beter!
Ja? Meer en grotere bestellingen dan voorgaande jaren? Of valt dat mee
In eerste instantie willen we enkel afhalen van bestelling op de eerste 2 dagen hebben. Het overgrote deel van de mensen willen dat ook graag.
Dan kunnen we de laatste dag volledig focussen op losse verkoop, met letterlijk OP=OP.
Echter zullen we hier wellicht toch van af gaan wijken en toch tijdvakken op de 31e gaan openen.
Indien je nu al graag de 31e wilt komen, dan zou je het laatst beschikbare tijdsvak op de 30e kunnen kiezen en in de opmerkingen aangeven dat je de 31e komt.
Dan zetten we het klaar voor de 30e, en zal het er de 31 nog voor je staan.
Door de enorme hoeveelheid bestellingen hebben we inmiddels ook tijdvakken voor 31-12 toegevoegd.
Die is afgekeurdVraagje:
Kunnen jullie de geisterblitz uitleveren?
Weet ik, maar ze kunnen nog in de bunker staanDie is afgekeurd
Rey Del Trueno zijn ook afgekeurd idd.Oke jammer, zelfde met de katan thunderking denk
Misschien even verstandiger om dit even via mail af te handelen ��Kunnen jullie nog tegemoet komen kwa prijs van de vervangende producten. Die zijn nu natuurlijk allemaal wat andersof gelden de prijzen die staan.
Ahja dat is waar. Ga ik doen.Misschien even verstandiger om dit even via mail af te handelen ��
Dat zijn we nog aan het bekijken. Ook afhankelijk van wat we verder als alternatief kunnen krijgen.Thunderking bulk is dus afgekeurd, worden deze vervangen door thunderking scream? En word er dan gekeken naar het aantal stuks of de prijs?