[Freakactie 2022] Vuurwerk Outlet Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Normaal proberen we direct te reageren op e-mails. Ik denk dat er iets mis gaat, want er staat niets onbeantwoord open en niets in de spam box.
Stuur je het naar: [email protected]
?

Probeer het aub nogmaals of inderdaad een privebericht via het forum.

:handsup::applause:
Goed nieuws!
Inmiddels hebben we nieuwe 2022 prijslijsten binnen. Hier zijn we druk mee bezig en verwachten op korte termijn de webshop weer bijgewerkt te hebben.
Vuurwerkmania, Rubro en Magnum zullen als eerste zijn (compound boxen etc.). Katan zal wat later volgen.

Helaas ook slecht nieuws; zoals waarschijnlijk bij jullie bekend, gaan de prijzen wel (flink) omhoog. Voor de ene wat meer dan de ander en voor een enkleling helemaal niet.
De grootste klappen lijken te vallen in het Katan-aanbod, vandaar dat dit wat langer duurt.

www.vuurwerkoutletgelderland.nl

Laatst bewerkt:
Jaaa, daar gaan we dan weer! :thumbsup:
Het grootste deel van Vuurwerkmania, Rubro en Magnum staat online beschikbaar.
Later zullen er nog wat nieuwe 2022 artikelen toegevoegd worden.

www.VuurwerkOutletGelderland.nl

attachment.php

Magnum logo.jpg

Rubro.jpg

100310-logo-236x220.png

Het is hier relatief rustig geweest, maar op de achtergrond is enorm veel verkocht!
Helaas kunnen veel artikelen niet meer bijgekocht worden en zijn dan ook volledig uitverkocht :cry:
Komende week zal de FREAK-actie ten einde komen, in voorbereiding op de "normale" verkoop. Daar zijn we vandaag al deels mee begonnen, wat resulteert in hier en daar verhoogde prijzen voor de kleinere artikelen.
Op de grote boxen kan je nog even profiteren van scherpe prijzen, dus pak die kans! :applause:

Ook hebben we nog wat nieuwe artikelen toegevoegd, zoals:

new 1.jpg

New 2.jpg

Die Katan Special nr 6 heeft toch echt wel mijn interesse. Hoe zal deze presteren in het echt? Ben heel benieuwd. Ik zet deze in ieder geval op mijn wenslijst voor volgend jaar en als straks de straarfilmpjes komen en deze is top, dan komt deze op mijn definitieve bestellijst voor volgend jaar.

Zijn alle tijdsvakken vol op 31 december bij jullie ?
In eerste instantie willen we enkel afhalen van bestelling op de eerste 2 dagen hebben. Het overgrote deel van de mensen willen dat ook graag.
Dan kunnen we de laatste dag volledig focussen op losse verkoop, met letterlijk OP=OP.

Echter zullen we hier wellicht toch van af gaan wijken en toch tijdvakken op de 31e gaan openen.
Indien je nu al graag de 31e wilt komen, dan zou je het laatst beschikbare tijdsvak op de 30e kunnen kiezen en in de opmerkingen aangeven dat je de 31e komt.
Dan zetten we het klaar voor de 30e, en zal het er de 31 nog voor je staan.

Allemaal al in bestelling :handsup:
Tot de 29e!
De eerste keer bij jullie en meteen groots aangepakt:D
Hebben jullie ook een plek voor grote bestellingen of met karren ofzo? Hoop geen hernia op te lopen :D

Top!
Ja, bij grote bestellingen zullen we met karren werken.
Er zijn al erg veel grote bestellingen, dus je zult niet de enige zijn die daar blij mee is :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan