Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,Goeiemorgen,
Komen er later in het jaar nog uitbreidingen in het assortiment, of blijft het hierbij?
Nee, dat is helaas niet te sturen. We hebben momenteel eigen voorraad staan, maar voor nieuwe leveringen weten wij van te voren ook niet welke we krijgen.Ook een vraagje: van de Katan Special #4 zijn twee versies in de omloop, de oude versie met cracklingwolkjes, en de nieuwe met rode leaves en golden wave/willow. Hebben jullie invloed op welke van de twee je krijgt, en kunnen klanten evt. kiezen welke versie ze ophalen?
De Black Dandy zal hard verkopen als jullie die nemen. Tevens een mooie toevoeging omdat jullie haast niks met fluit hebben.Hallo,
Ik verwacht geen aanvulling meer, al kan er natuurlijk altijd nog verandering in komen bij mooi aanbod.
Geen probleem. Alsnog 2 mooie waaiers besteld. Kon het toch niet laten.Bedankt voor het voorstel, maar helaas zullen we het assortiment niet actief gaan uitbreiden.
Dit is een omlabeling, maar hetzelfde product. Volgens mij hebben we beiden op voorraad, dus kunnen op voorhand niet aangeven welke het wordt, al moet dat niet uitmaken!Hoi
Jullie hebben bij de immortal special een plaatje van superior gold. Zijn dit 2 dezelfde of welke krijg ik dan?
Gr
Oke, bedankt voor het antwoord.Dit is een omlabeling, maar hetzelfde product. Volgens mij hebben we beiden op voorraad, dus kunnen op voorhand niet aangeven welke het wordt, al moet dat niet uitmaken!
Beiden zijn compound.
Vraagje kwa voorraad bijna uitverkocht?
Komt er nog wat aan kwa vuurwerk in september oktober op de website?.
Je kunt hun website ook op 'beschikbaar' of 'op voorraad' o.i.d. sorteren, dan zie je dat ze nog een aantal pagina's voorraad hebben (met soms best leuke spulletjes)Ik denk dat de "oude" voorraden idd zijn uitverkocht. Zal nu wachten zijn op de bevestiging vanuit de importeurs wat de nieuwe inkoopprijzen gaan worden.
Je kunt hun website ook op 'beschikbaar' of 'op voorraad' o.i.d. sorteren, dan zie je dat ze nog een aantal pagina's voorraad hebben (met soms best leuke spulletjes)