[Freakactie 2022] Vuurwerk Outlet Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook een vraagje: van de Katan Special #4 zijn twee versies in de omloop, de oude versie met cracklingwolkjes, en de nieuwe met rode leaves en golden wave/willow. Hebben jullie invloed op welke van de twee je krijgt, en kunnen klanten evt. kiezen welke versie ze ophalen?

Ook een vraagje: van de Katan Special #4 zijn twee versies in de omloop, de oude versie met cracklingwolkjes, en de nieuwe met rode leaves en golden wave/willow. Hebben jullie invloed op welke van de twee je krijgt, en kunnen klanten evt. kiezen welke versie ze ophalen?
Nee, dat is helaas niet te sturen. We hebben momenteel eigen voorraad staan, maar voor nieuwe leveringen weten wij van te voren ook niet welke we krijgen.
Het is voor ons niet haalbaar om dit als twee verschillende artikelen te behandelen.

Hallo,

Ik verwacht geen aanvulling meer, al kan er natuurlijk altijd nog verandering in komen bij mooi aanbod.
De Black Dandy zal hard verkopen als jullie die nemen. Tevens een mooie toevoeging omdat jullie haast niks met fluit hebben.

Pump up the sky is ook een unieke box met mooie waaiers en bijzonder effect. Maar compounds hebben jullie al aardig wat. Maar als er ruimte is voor vernieuwing, dan...

Laatst bewerkt:
Dat staat helaas niet in de planning. Met de nieuwe inkoopprijzen in gedachte, zijn de huidige prijzen in de webshop al extreem gunstig voor de consument.

Zoals meerdere winkels al hebben aangegeven lijkt het erop dat het allemaal wat langer gaat duren dan geplant. Vele importeurs moeten nog een prijzenlijst voor dit jaar maken.

Ik denk dat de "oude" voorraden idd zijn uitverkocht. Zal nu wachten zijn op de bevestiging vanuit de importeurs wat de nieuwe inkoopprijzen gaan worden.
Je kunt hun website ook op 'beschikbaar' of 'op voorraad' o.i.d. sorteren, dan zie je dat ze nog een aantal pagina's voorraad hebben (met soms best leuke spulletjes)

Klopt inderdaad allemaal.
We hebben behoolijke eigen voorraad, maar voor een groot deel zijn we ook afhankelijk van de nieuwe in- en verkoopprijzen vanuit de importeurs.
Helaas laat dit allemaal nog even op zich wachten. Wel is het zeker dat er behoorlijke prijsstijgingen zullen zijn, voornamelijk i.v.m. de toegenomen transportkosten, maar ook algemene inflatie speelt natuurlijk een rol.
Komende maand hopen we toch wel duidelijkheid te kunnen geven.

Ik heb in iedergeval een leuke bestelling staan. ,zou leuk zijn als er idd wat meer beschikbaar komt volgende maand:D

Je kunt hun website ook op 'beschikbaar' of 'op voorraad' o.i.d. sorteren, dan zie je dat ze nog een aantal pagina's voorraad hebben (met soms best leuke spulletjes)

Bedankt voor de tip, had mij in 1e instantie alleen gefocust op compounds. Van de week op mijn gemak de gehele site doorgespit en nog een aantal leuke cakes meegepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan