[Freakactie 2022] Vuurwerk Outlet Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste bestelling van het jaar is weer een feit. Top te zien dat zaken als Vuurwerk Outlet Gelderland gewoon doorgaan om ons pyro's de mogelijkheid te blijven geven onze hobby te kunnen blijven voortzetten :thumbsup:

Heerlijk om te zien dat jullie gewoon weer de winkel open gooien voor de liefhebbers! Mooie producten, voor mooie prijzen! Denk dat ik hier wel een paar mooie bestellignen zal gaan doen dit jaar.

Top, goed om te zien dat je weer los bent Koen. Veel succes gewenst met de verkoop! Bedankt voor de freakactie.

Begint weer te kriebelen om te bestellen, al is het wel een dik uur rijden voor mij, dus ik ben nog even aan het twijfelen... Hmm.
Maar mooie prijsjes hoor!

Is dat echt niet te organiseren? Ook als je er bijvoorbeeld 10 stuks van besteld?
In een dergelijk geval wellicht wel. Voor losse stuks is de marge helaas te laag om ook daar nog onderscheid in te gaan maken.
Met het uitgebreide assortiment en vooral beperkte bunkerruimte is dit namelijk een flinke uitdaging, zeker onder de tijdsdruk tijdens het uitleveren.

Ik had mezelf voorgenomen voor de zomer niks te bestellen ....
Mislukt :bonk:

2 x transbomber
3 x katan special 4
1 x spain fanfanstyle 120
2 x katan event 228

De eerste bestelling bij deze shop is een feit. Moest even nadenken maar uiteindelijk gekozen voor de Qonnected Unity van mania

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan