Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hey, kan ik de Cracker Fountain bij je bestellen of heb je die niet kn je assortiment?
Krijg je misschien nog de feuermaster in je assortiment?
Achter de schermen ben ik nog bezig met een dingetje, mocht dit gaan lukken dan heb ik tijdens de afhaalmomenten (06.00-08.00 en 17.00-19.00 uur )van de liefhebbers nog een zestal items met een mooie actie prijs
Zodra ik meer hier over kan melden zal ik dat uiteraard doen, maar denk dat de items jullie wel zullen aanspreken![]()
Toevallig al meer bekend?
![]()
Eindelijk kan ik het melden, het heeft even geduurd maar de 6 items welke ik nog in de actie ga doen tijdens de afhaalblokken voor liefhebbers ijn:
- Mega Mine €8.25
- Supercell €17.50 (omlabeling WCKD Warlord)
- Avalanche Thunder €19.95
- 1'2" ultimate Chry €25.95 (omlabeling Cairo Crackling)
- Santiago Masters €59.00
- Final City Trip €109.95
Ik hoop hier nog 6 leuke producten voor jullie te kunnen aanbieden tegen een mooie prijs.
LET OP! De acties komen niet per direct bestelbaar op de website, deze acties zijn geldig zowel in de winkel als online tijdens de freak afhaaltijden (06.00-08.00 en 17.00-19.00 uur ).
Dus kom je binnen deze ophaaltijden een van de drie dagen zijn de acties geldig in de winkel.
Kom je op andere tijden afhalen of wil je gebruik maken van deze acties, dan kan je bijvoorbeeld op de 29ste tussen 06.00-08.00 of 17.00-19.00 uur deze producten online bestellen en afhalen op een door jou gekozen afhaaltijd of dezelfde afhaaltijd kiezen als je eerdere order.
Hiervoor geldt wel OP=OP en gezien de huidige drukte kan ik geen reserveringen plaatsen!