[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben in afwachting van een belangrijk punt, zodra dat gefixt is zal ik de actieproducten hier melden.
Maar dat zal nog zo een twee weekjes duren!

De acties komen dan niet per direct bestelbaar op de website, deze acties zijn geldig zowel in de winkel als online tijdens de freak afhaaltijden (06.00-08.00 en 17.00-19.00 uur ).
Dus kom je binnen deze ophaaltijden een van de drie dagen zijn de acties geldig in de winkel.
Kom je op andere tijden afhalen of wil je gebruik maken van deze acties, dan kan je bijvoorbeeld op de 29ste tussen 06.00-08.00 of 17.00-19.00 uur deze producten online bestellen en afhalen op een door jou gekozen afhaaltijd of dezelfde afhaaltijd kiezen als je eerdere order.

Haal maar weg, beetje verkeerd geformuleerd, voordat het hele topic weer overloopt :)

Laatst bewerkt:
Dat is weer een andere manier van actie maar kan je zeggen waarom deze manier van actie?, enige reden die ik kan bedenken om mensen naar je winkel te krijgen? Voor jullie is het toch ook fijner om alvast het geld te hebben en te weten wat je moet uitleveren die dagen?

Volgens mij is dit simpelweg een extraatje voor de liefhebbers!

Dat is weer een andere manier van actie maar kan je zeggen waarom deze manier van actie?, enige reden die ik kan bedenken om mensen naar je winkel te krijgen? Voor jullie is het toch ook fijner om alvast het geld te hebben en te weten wat je moet uitleveren die dagen?
Bizarre reactie. Doet Patrick iets voor de forumleden/freaks moet hij het uitleggen aan jou waarom hij het zo doet. Lekker motiverend. Ik kan wel wat bedenken waarom het zo gedaan is, geen idee of het juist is: de shop staat al open voor de gewone klant. Dus grote kans als hij deze cakes daarop zet ze zo weg zijn. Om ons toch de mogelijkheid te bieden als je niet al afhaalt tijdens de freaktijden, kan je er toch nog gebruik van maken door tijdens de freaktijden alsnog te bestellen en op een ander moment af te halen. En als is het om freaks naar de winkel te lokken die nog niet besteld hebben, wat is daar mis mee? In geval van goede handel hebben koper en verkoper er voordeel van.

Nou nou... was totaal niet zo bedoeld hoor, en zeker niet met een negatieve toon. Misschien iets verkeerd geformuleerd, maar de actie is weer anders als voorheen, dat bedoelde ik meer.. maargoed zeker blij met de actie :handsup:

Zoals zowel Martijn als Sander zeggen wil ik jullie liefhebbers nog een kans op denk ik een aantal gave producten tegen een mooie prijs aanbieden.
Maar omdat de site al open is voor de “normale” klant, is de kans groot dat wanneer ik de producten tegen jullie prijs aanbiedt deze ook ingepikt worden en jullie kunnen misgrijpen daardoor.
Daarom staan straks als alles rond is deze items voor een normale prijs online en wanneer de liefhebbers afhaaltijden zijn komen ze voor jullie prijs online te staan en in de winkel ook voor die prijs.

Nou nou... was totaal niet zo bedoeld hoor, en zeker niet met een negatieve toon. Misschien iets verkeerd geformuleerd, maar de actie is weer anders als voorheen, dat bedoelde ik meer.. maargoed zeker blij met de actie :handsup:
Weet ik dat het goed bedoeld was, mijn antwoord was dat ook :wink: Ik had dan ook niet zo geantwoord als ik er niet vanuit gegaan was dat je het ook zelf had kunnen bedenken. Persoonlijk waardeer ik wat Patrick probeert te betekenen voor de liefhebbers in deze dure vuurwerktijden en voor hem drukke tijden. Ook waardeer ik het dat hij de tijd neemt om netjes op niet volledig doordachte vragen te antwoorden. :) Om er maar wat Nederlandse spreekwoorden uit te gooien: "vragen staat vrij" maar ook "een dwaze kan meer vragen stellen dan een wijze kan beantwoorden".
Fijn weekend verders. :)

Ik kom hier tot op heden nooit, uit de richting. Wilde dit jaar langs gaan maar werk nu zelf in een winkel.
Maar breng graag wederom mijn complimenten voor het assortiment, de acties, de eerlijkheid met betalingen en vooral de communicatie.
Goed bezig en wens jullie een super goede verkoop toe.

Ik ben er iig vol mee bezig, hoop jullie begin december wat leuke dingen nog te kunnen voorschotellen :)
Vandaag de folders in huis gekregen, volgende week levering van Vuurwerkmania en Rubro, dus de sfeer komt er lekker in :)

IMG-6752.jpg

Laatst bewerkt:
Patrick,

Succes aankomende maand met de voorbereidingen. Als je tijd en zin hebt is het vast mogelijk om wat sfeer verhogende bunker foto's te delen.

Zojuist heb ik van Wolff vernomen dat de Fire Valley helaas afgekeurd is.
De komende dagen zal ik iedereen die deze besteld heeft contacten over hoe dit item te vervangen.

Zojuist heb ik van Wolff vernomen dat de Fire Valley helaas afgekeurd is.
De komende dagen zal ik iedereen die deze besteld heeft contacten over hoe dit item te vervangen.

Hoe dan. Dat ding is al 3 jaar op de markt en oude voorraden. Hebben ze de afgelopen 2 jaar ook niks gekeurd ofzo :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan