[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door de gigantische drukte van de afgelopen week zal ik niet de mogelijkheid hebben om de huidige acties tot eind oktober te kunnen houden.

De komende dagen zal ik de site sluiten om te gaan voorbereiden voor de normale verkoopdagen.

Mogelijk kom ik tussen tijds nog heel even met een actie tussendoor, maar dat volgt later als ik daar duidelijkheid over heb.

Door de gigantische drukte van de afgelopen week zal ik niet de mogelijkheid hebben om de huidige acties tot eind oktober te kunnen houden.

De komende dagen zal ik de site sluiten om te gaan voorbereiden voor de normale verkoopdagen.

Mogelijk kom ik tussen tijds nog heel even met een actie tussendoor, maar dat volgt later als ik daar duidelijkheid over heb.

Oeps, ben ik toch nog op tijd. Ik heb nog geen tijd gehad om de bestelling te plaatsen tot nu toe. Bestelling net geplaatst en dan lees ik dit bericht. Ik heb de laatste 10 Pounding Napalms weggekaapt. :D
Bedankt en tot de 29e!!

Nou Patrick, je bent de afgelopen tijd volgens mij één van de favoriete freak-winkels geweest van het land. Complimenten, en succes met de reguliere verkoop!

Laatst bewerkt:
Wel grappig, mijn zoon moet een bestelling terug sturen en ik lees waar het naar toe moet : Vos Ijzerhandel te Huizen. Ik dacht daar ben ik wel eens geweest haha. Ik moest meteen aan jou denken Patrick

Ik heb zojuist de bestelfunctie van de site uitgezet, er is de laatste 24 uur nog zoveel besteld dat ik helaas veel eerder de knop om heb moeten zetten.

Mocht je nog vragen hebben over producten etc, stuur me gerust een mailtje

Jullie hebben mijn interesse gewekt, alleen iets te snel dicht gegaan :wink:. Mooi assortiment en ondanks de gekte qua prijsverhogingen hanteerden jullie toch nog prima prijzen. Nu jullie dicht zijn gegaan scheelt het mij wel weer geld in de portemonnee, elk nadeel heeft zo z’n voordeel:D

Maar jullie staan vanaf nu zeker op mijn netvlies. Hopelijk beleven we volgend jaar een normaal jaar qua vuurwerkverkopen zonder doorgeschoven bestellingen etc.

Mis ik iets, want ik kan alleen bij de producten het filmpje bekijken en hem als favoriet bestempelen, maar hem in een winkelwagentje plaatsten lukt mij niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan