[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo de site open zetten om te kunnen bestellen :cool:

LET OP! Door alle doorgeschoven orders kan het zijn dat er afhaalblokken niet beschikbaar zijn, tevens zullen er van sommige producten beperkte voorraad zijn, waar mogelijk probeer ik deze uiteraard nog aan te vullen maar dat zal pas later in de week op zijn vroegst zijn.

Wanneer je reeds een order geplaatst heb, kies dan aub 31/12 als afhaaltijd en vermeld je originele afhaaltijd bij de opmerkingen, ik zet na bestellen de juiste afhaaltijd erin voor je.
Mocht een afhaalblok niet meer beschikbaar zijn bestel dan niet zomaar op een ander blok onder vermelding van wanneer je wilt halen maar doe dit in overleg per mail met mij. Anders kan het zijn dat er op de andere tijd het niet beschikbaar is.

Ook dit jaar hebben wij weer diverse speciale afhaalblokken voor jullie gemaakt, waardoor jullie in alle rust je bestelling kan komen afhalen.
Donderdg 29 december:
06.00-07.00 uur
07.00-08.00 uur
18.00-19.00 uur

Vrijdag 30 december
06.00-07.00 uur
07.00-08.00 uur
17.00-18.00 uur
18.00-19.00 uur

Zaterdag 31 december
06.00-07.00 uur
07.00-08.00 uur

Mocht er een artikel niet op de site staan, of zoek je een bepaald product stuur dan ook even een mailtje en zal ik kijken of ik er nog iets van heb liggen en anders kijken we of het nog bestelbaar is!

Voor alle andere vragen stuur me gerust een mailtje!

Contactgegevens
Plaats: Huizen
Winkel: Vuurwerk Huizen – Vos IJzerhandel
Adres: Middenweg 21
Postcode: 1271AS
Website:www.vuurwerkhuizen.nl
E-mail: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/Vuurwerk.huizen

Ong 2 weken geleden zag ik de espada palms en gewilde mega 6 staan. Sindsdien dik aan het duimen geweest. Beide helaas niet meer aanwezig waarop het voor mij niet meer gunstig is om die kant op te gaan. Jammer maar in ieder geval bedankt Patrick! Je hebt het lang spannend gehouden voor me.Volgend jaar hou ik je in de top 3 winkels die ik moet onthouden voor de freak!

Even twee puntjes:
1. Check even je spam mocht je geen afhaalbon hebben per mail, schijnt regelmatig in de spam te komen.
2. De huidige prijzen lopen tot uiterlijk 31/10, maar gezien de run van vanmiddag kan het zijn dat ik bepaalde artikelen op uitverkocht moet zetten. En als het zo doorgaat zullen de afhaalblokken ook snel voor gaan lopen.

Hierdoor kan het zijn dat ik besluit de huidige actie prijzen te sluiten en de website gereed ga maken voor de normale verkoop

Damn, heb ik 3 dagen meerdere keren per dag ingelogd en net vandaag geen mogelijkheid gehad. Gehele wishlist nu uitverkocht, jammer. Wel fijn voor Patrick zelf natuurlijk.

Damn, heb ik 3 dagen meerdere keren per dag ingelogd en net vandaag geen mogelijkheid gehad. Gehele wishlist nu uitverkocht, jammer. Wel fijn voor Patrick zelf natuurlijk.

Mail me anders even wat erop stond, dan kan ik kijken wat er nog van te orderen is

Dank voor alle orders, ik heb ook van diverse mensen mailtjes gehad over afhaaltijden etc.
De komende dagen zal ik deze allemaal beantwoorden etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan