[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net langs geweest. Was wat te laat maar was geen probleem alles stond keurig klaar
1x Snowman fontein was niet op voorraad, geld staat al weer op m’n rekening.

Dennis en team bedankt en fijne jaarwisseling

Dat kreeg je snel terug ik wacht nog maar dat is geen probleem.

Dennis en team. Allemaal bedankt voor de service en het regelen van mijn spulletjes, het was weer geslaagd. Dat ik wat langer miest wachten op de spulletjes geen probleem, want ik kwam niet voor één zakje knal erwten :D. Uiteraard voor iedereen daar de beste wensen voor 2023

Ik ben fantastisch geholpen door Dennis zijn team op 29dec! Niels had de uitgifte goed onder controle. Het was nogal wat met mijn 24 orders, maar hij bleef er rustig onder. Op de winterfuer en crocodile na alles uitgeleverd gekregen. Dit keurig opgelost.

Gisteren enorm genoten van de producten. Toppers toch wel de Berlin, Limited 1 en Rambam! Hopelijk tot volgend jaar!

Goede morgen

Dit komt goed vandaag of morgen gaan we het laatste regelen.

30 op 31 moesten we echt even slapen want we waren helemaal leeg lichamelijk.

Stuur mij even een pm met je 06 nummer.

Ik stuur je van de week wel even een appje. Gaan jullie eerst maar even heerlijk bijkomen van het hele harde werken

Helaas door griep de Popcorn fountains niet af kunnen halen dit jaar. Mogelijk dat er een herkansing dit jaar inzit :)

Hahaha hij krijgt het ook ieder jaar voor elkaar om de 1e te zijn. Eerste bestelling ook al geplaatst, benieuwd of er nog meer beschikbaar komt in de outlet

Ik ook, staan een paar mooie uitloop artikelen tussen. Sunbeam 3 en Evo Showtails inmiddels al in de pocket :thumbup:

Top.

Hopelijk kan ik de Sunbeam 3 en Evo Show Tails die ik dit jaar miste alsnog ophalen dit jaar.

Ja vind het een mooi blokje, had er maar drie staan dacht die moet ik snel meepakken. Hoop stiekem dat die nog een aantal Force One batch 2020 kan fixen voor ons.

Zonder gein de beste compound op de NL markt. Staat er helaas niet helemaal op maar geeft wel een goeie indruk

Ja vind het een mooi blokje, had er maar drie staan dacht die moet ik snel meepakken. Hoop stiekem dat die nog een aantal Force One batch 2020 kan fixen voor ons.

Zonder gein de beste compound op de NL markt. Staat er helaas niet helemaal op maar geeft wel een goeie indruk

Had vanmiddag je filmpje van de Evo Force One al zitten kijken. Wat een bizar dikke bak is dat zeg! Niet normaal...

Beste freaks

Zo als bekend ging afgelopen jaar niet alles 100% zo als we gehoopt hadden weken voorbereiding maar niet 100%

We hebben ongelooflijk hard gewerkt met ze alle als team maar ook door late leveringen ging er helaas ook wel wat mis hier voor ons excuus.

Wel zijn we erg blij dat alles eruit is inmiddels van 2 jaar covid opslag en de orders van jullie die 2 jaar zijn blijven staan en dat prima vonden daarvoor nog bedankt voor het vertrouwen.

Zo als bekend heb ik ook wel geregeld contact met HVLV en zijn ze in Almere bezig geweest met een motie en in Wijdemeren.
Hier zit veel tijd in ik blijf dat volgen en vechten samen met HVLV en CHECK.
Blijf ze helpen want zonder hun hadden we al een afsteekverbod gehad in Almere en Wijdemeren 100% maar dit is weer gelukkig voor de 2e keer van tafel.

Tevens hebben ze een winkeliers filmpje gemaakt in Almere wat we ook erg leuk vinden nog niet gezien hierbij het filmpje.

Wij wensen iedereen een gezond 2023 toe en blijf gezond dat is erg belangrijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan