Big Fat Chill [Uitloop 2023]

Erg benieuwd hoe de productie presteert :)

De sample op de demo ziet er goed uit maar naar mijn idee iets te dik voor 30mm

Vind deze toch wel erg nice! Hoewel die wel een beetje overpowered lijkt voor 30mm. De naam is trouwens wel toepasselijk samen met menig uitkomst van goede voornemens. :angel:

Ik vond deze ( de omlabeling dan ) een stuk dikker dan een F3 singleshot. Dat is opzich ook logisch met 7 x 30mm tegelijk + een mine er onder. Dus met die 3=2 actie echt een aanrader!

Laatst bewerkt:
als ik dit zie zou je haast zeggen dat je dat verbod alweer vergeten ben... mooi product en ik moet zeggen dat de prijs mij ook niet tegenvalt

Ik vond deze ( de omlabeling dan ) een stuk dikker dan een F3 singleshot. Dat is opzich ook logisch met 3 x 30mm tegelijk + een mine er onder. Dus met die 3=2 actie echt een aanrader!
Volmondig mee eens, erg benieuwd! Deze staat te vlammen bij mij iig dit jaar!

Ik vond deze ( de omlabeling dan ) een stuk dikker dan een F3 singleshot. Dat is opzich ook logisch met 3 x 30mm tegelijk + een mine er onder. Dus met die 3=2 actie echt een aanrader!

Excuses, 7 x 30mm bedoelde ik. Dat is met 7 x een burst en 7 x +-15 gram per schot overduiddlijk dikker dan een afgezwakte Nederlandse F3 singleshot.. en zo ervaarde ik dat ook tijdens de demo :)

Mooi om te zien dat de vuurwerkwereld altijd inventief blijft als er weer iets wordt VERBOTEN! Prijs vind ik ook prima, logischerwijs wel iets duurder dan een singleshot, uitwerking (lijkt) dat ook zeker. Heel vet dat ze hier ook tot het randje gaan. Hier gaan we zeker een aantal van inslaan!

Maakt op de filmpjes veel meer indruk van de Hunter, dus deze maar 10x besteld.
Een paar voor los te schieten en de rest in het project.

Back
Bovenaan