[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar kleine evo cakejes besteld weer! Kon het toch niet laten... Volgens mij had ik de laatste Sparkles, is dit uitloop? :)

Zaterdag zijn we nog 1 keer open voor afhaal fakkels en shooters en cat1 in Almere.

Hierna zullen we in juli en augustus dicht blijven wegens de vakantie tijd.

Wel is het mogelijk om bij de plus dan nog te halen in de winkel het assortiment staat op de webshop onder de banner.

281143277_527993725456531_695932972432202226_n.jpg

Beste Freaks

Ik ben eens naar het totale assortiment van VULCAN aan het kijken :D

Welk artikel zouden we echt moeten opnemen in ons assortiment of vinden jullie een top artikel uit de VULCAN lijn zowel cakes als boxen en klein spul alle tips zijn welkom ?
Kun je nog aan de Diamond Screamer komen?

10 stuks beschikbaar Voor € 84,99 per stuk :D

De Desperado is een unieke compound van drie 25 shots fanshape cakes!

Geweldig heldere siereffecten worden in vijf breed de lucht in geschoten! Een spektakel om gek van te worden!

Bijlagen

• 5db039523aff2295123281.jpeg
    5db039523aff2295123281.jpeg
    65,8 KB · Weergaven: 0
Beste freaks

Inmiddels hebben we ook de lijn Professional Style wat aangevuld:D

tevens staan hier ook aanbiedingen tussen op de shop vind je de info.

Hou de shop in de gaten want we hebben ook weer wat andere artikelen kunnen aankopen voor in de outlet.

Dennis

Bedankt weer Dennis! :D Ik had mijn zinnen eigenlijk op de Limited 2 van Evo gezet, maar nu toch de laatste Berlin meegenomen! :applause:

De limited 2 is ook zeker een mooie bak. Heb ik ook bij dennis besteld :D

Jazeker! Limited 1 en 3 staan ook al bij Dennis in de bunker op mij te wachten. Ik hoop stiekem dat ik voor het einde van het jaar ook de 2 nog kan toevoegen om de serie compleet te maken. :D Nog elke dag spijt dat ik hem vorig jaar niet direct heb besteld voor de introductieprijs. :frusty:

Vanmorgen om prijstechnische reden toch voor de Berlin gekozen. Die stond ook nog op het verlanglijstje en een mooi prijsje voor net geen 2000gr NEM. Er stond er nog één dus dan moet je wel hè! :D

Ik overweeg om de Berlin direct achter de Dragonbox 2 te plakken als een soort dubbele golden 25mm compound :handsup:

Top Dennis, bedankt. Fijn om wederom wat cat2 producten in de verkoop te zien.

Goedemorgen Dennis,

Ik heb van deze actie ook gebruik gemaakt.
Komt er ook weer voor de freaks een nachtopening ?

Groeten Manfred

Even een update vanuit onze kant.

Zo als al eerder gemeld bekijkt ons Pos systeem hoe laat welke pallet binnen komt. We hebben namelijk nog een aantal pallets klaar staan bij de importeur omdat onze bunker in Almere vol staat ook met een hoop artikelen.

Wat gebeurd er nu op dit moment ?

Er worden orders in het systeem gezet met als opmerking komen we eerder halen of toevoegen aan eerdere order dit is helaas niet mogelijk zo als eerder gemeld.
Onze afhaalblokken zitten gekoppeld aan de afhaaltijden en voorraad en pallet voorraad.

Bij vragen graag even een mail sturen dan naar [email protected] dan kan ik even in overleg of bellen wat we kunnen regelen.

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan