[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor het attenderen Bl00m! Meteen 2 Sunbeams en wat Showtails meegepakt.Baalde er vorig jaar al van dat ik naast de Sunbeams gegrepen had en heel mooi dat je nog een partij hebt weten te bemachtigen Dennis! Prachtspul!

Hoe kan ik zien of een product nog beschikbaar is in mijn tijdvak zonder op 'plaats bestelling' te drukken? :p

(Zijn de showtails beschikbaar op 29 dec?)

Hoe kan ik zien of een product nog beschikbaar is in mijn tijdvak zonder op 'plaats bestelling' te drukken? :p

(Zijn de showtails beschikbaar op 29 dec?)

Ik heb even gekeken. Ze zijn beschikbaar vanaf 30 december.

Door in te loggen en een bestelling te plaatsen. Moet je een tijdvak en dag kiezen. Hier zie je og ze beschikbaar zijn.

Ik heb even gekeken. Ze zijn beschikbaar vanaf 30 december.

Door in te loggen en een bestelling te plaatsen. Moet je een tijdvak en dag kiezen. Hier zie je og ze beschikbaar zijn.

Oke bedankt! Ik was bang dat ik dan direct een bestelling zou plaatsen. Helaas is 30-12 geen optie voor mij aangezien ik een eindje moet rijden.

Ik ben even weg :D maar heb vandaag alles weer beantwoord zowel mail als de mail van Crew even tussen door.

De aankomende weken kan het iets langer duren dan normaal.

Dennis

Vandaag even bezig de mail is weer bijgewerkt en PM iedereen heeft weer antwoord gehad.

Zojuist zijn er wat 3901 en 3903 en 3907 vrijgekomen in de shop

Dennis

Even een nieuwtje:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan