[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Freak

28 mei zijn we weer open voor afhaal na 28 mei zullen de CAT1 artikelen omhoog gaan en de actie prijzen zullen dan vervallen en de prijzen gaan dan wat omhoog.

Dus wil je nog wat aankopen wees dan slim en koop al vast cat1 vuurwerk aan.

Eens zien of er wat leuks op duikt! Komen er nog dubbele compounds of een EvoForceOne in de shop?

Zojuist nog van elk 1 karton kunnen krijgen Ardi.

Deze artikelen zijn dan echt op en kunnen we niet meer bestellen helaas want het zijn prima cat1 artikelen.

28031 - Allez La France fontaines
32107 - Mini Vesuves:
32110 - 4 Maxi Fontaines

Afhalen is mogelijk op 28 mei tussen 11 en 13 uur

Mooi dat je deze weer binnen hebt gekregen Dennis, Gelijk even besteld. De 4 fontaines van Ardi kan je zeker niet meer aankomen? Of Tequila pakket? En had je de Rode Fakkel van GBV-Weco nog apart gehouden voor mij, omdat hij op uitverkocht staat?

Tot de 28e.

Mooi dat je deze weer binnen hebt gekregen Dennis, Gelijk even besteld. De 4 fontaines van Ardi kan je zeker niet meer aankomen? Of Tequila pakket? En had je de Rode Fakkel van GBV-Weco nog apart gehouden voor mij, omdat hij op uitverkocht staat?

Tot de 28e.

Hoi Robin

helaas is de rest niet meer beschikbaar in de ardi lijn dit was toevallig nog vrij gekomen bij Vulcan en heb ik aangekocht. De rode fakkels komen ook binnen weer dus moet goed komen.

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan