Het grote onbekende Cake & Boxen topic

Kwam net een topic tegen van de Giant soaring tails van Rubro, wat een topbak zeg!
zelf is me deze nog niet opgevallen bij een rubro dealer, deze staat dit jaar heel hoog op de wishlist.
heb de video die Koala heeft gepost in het topic, hier neer gezet :)

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54660-Giant-Soaring-Tails&p=1151718#post1151718

Dat kan kloppen, deze lijn wordt enkel bij de discount winkels van Rubro verkocht. Maar een erg gave bak dit zeg, heel mooi.

Hele mooie sierlijke bak. Denk dat de consument hem tegen vindt vallen maar ik vins m mooi. Ff rustmomentje tussendoor.

Heel vette bak inderdaad, wat een schitterende tails zeg. Erg gaaf in die kleuren. Als je die per 2 schiet, wat de prijs toelaat, is écht je hele straat verlicht. Heerlijk voor een rustmoment, maar toch om jezelf even in de schijnwerpers te zetten :p

Prachtige box inderdaad. Zitten zo te zien echt leuke boxen tussen bij Vuurwerkdiscount. Zo jammer dat dit maar zo beperkt te verkrijgen is. Ook heeft Rubro meerdere top producten die door winkelier als 'eigen lijn' worden gevoerd. Zo had de vuurwerkwinkel aan de rand van de wijk een paar jaar geleden een tweetal eigen jubileumboxen, die door Rubro zijn geïmporteerd. 1 daarvan was de Explosia 2000, maar liefst 100 schoten voor een jubileumprijs (folderprijs gehele voorverkoop in december) van €75. Echt geen geld natuurlijk. Destijds had mijn stookmaat de box gekocht. Er was een slecht productfilmpje beschikbaar en wisten niet goed wat te verwachten, dus ging de box even na 21:00 uur de lucht in.

Wat een geweldige box. Goed uitgewerkte effecten, een geweldig tempo en lekkere burst. Was echt de verrassing van de jaarwisseling. Helaas is deze box maar 2 jaar te koop geweest bij de betreffende winkel. Toch is het jammer dat Rubro in de loop der jaren echt veel 'private label' en Vuurwerkdiscount toppers heeft gehad die zo beperkt te krijgen zijn. Dit soort toppers verdienen het eigenlijk om landelijk in de spotlights te staan.

Met dank aan TryMike voor de beelden

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?46063-Explosia-2000

is dit jaar al meerdere malen goedkoper aangeboden....

Dat klopt, goedkoopste prijs die ik heb gezien is € 32,50. Echter, voor € 50,- heb je alsnog waar voor je geld. Ruim 200 schoten, geen bagger en lekker langdurig zonder saai te worden. Onterecht een wat onderbelichte box.

Assorted Show Premium- Cafferata

Deze doos bevat 8 cakes met in elke cake verschillende effecten zoals staarten, wintersweet, whistling, crown effecten, spinners, fish effecten, coconut en chrysanthemum. Kortom alle geweldige effecten uit de showtime collectie zijn gebundeld in 1 doos.

Topic:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50544-Assorted-Show-Premium-Ass

Oordeel zelf! :)

Productvideo:

Straatvideo van pyrosteen:

Schitterend assortiment zeg. Vooral cake A en B kunnen mij écht bekoren. Eens kijken of deze voor een leuke prijs verkrijgbaar is!

deze keer een uit Duitsland

3D shape ''compazz willows''

Weco heeft de Roundhouse kick met alleen een ''3d shape'' finale

( Lesli heeft zoiets met een 3d shape finale, kan alleen zo 123 niet op de naam komen :bonk: )

weten jullie nog iets wat hierop lijkt ?

Weer eens tijd om een verborgen pareltje te delen, dit keer van VWmania. de Double Backfire heeft 72 shots, en bestaat uit 2 cakes. Gaat erg lekker, in de freak vaak voor ongeveer 4 tientjes te vinden!

De Shaft is inderdaad een geweldige cake. Ik heb hem sinds zijn introductie jaar altijd in de collectie gehad. Zo los is die mooi en in combinatie met andere cakes doet hij het ook heel goed.

Back
Bovenaan