[Freakactie 2022] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knalkeet

VWC lid
Liefhebbers!!

Ook dit jaar verwachten we met Knalkeet weer spoedig open te gaan! We moeten even kijken welke bestellingen zijn doorgeschoven, en hoe dat qua voorraad gaat, daarna zal de shop weer open gaan.

Hou dit topic in de gaten voor updates omtrent het assortiment, knallende (tijdelijke) acties en verdere aankondigingen.

We gaan er in 2022 een knallend jaar van maken :cool:

Groet,

Het team van Knalkeet Vuurwerk te Rijssen

https://knalkeet.webshop.kei.io/

Top dat jullie 'gewoon' weer doorgaan met een freakactie. Enorm bedankt, wordt gewaardeerd.

Best wel een eindje rijden voor mij, dus nog nooit geweest hier, maar kan dit jaar zomaar eens de eerste keer worden! Ben benieuwd!:handsup:

Dit topic ook maar in de gaten houden. de bestellingen doorgeschoven en hopelijk eind van het jaar wel eens ophalen.

Is er al iets bekend of er een eventuele verzamelbon kan komen voor de doorgeschoven bestellingen?

Deze gaan we ook maar in de gaten houden.. altijd leuk om alweer freakacties te zien. Dank daarvoor!

De oplettende freak had het natuurlijk al lang gezien, maar langzaam maar zeker zijn we de shop weer aan het vullen!

Voor nu staat (bijna) alles nog voor de adviesprijzen. Maarrrrrrr check ook zeker het subkopje Maart Madness, waar vanaf 1 maart scherpe acties langs komen! Nog even geduld dus!

gamble 1 cent.jpg

Cake voor 1 cent!!

Bestel nu voor minimaal €50 aan vuurwerk, en krijg de Gamble van Wolff voor slechts 1 cent! Deze wordt automatisch toegevoegd. Actie is geldig tot en met 28 februari, of zo lang de voorraad strekt.

Vandaag is de laatste dag dat je de Gamble van Wolff voor slechts €0,01 bij een bestelling van ten minste 50 euro krijgt!

Morgen gaat de Maart Madness in, wie zit daar al op te wachten!?

Knalkeet bedankt voor de actie!

Helaas ben ik waarschijnlijk het eerste "wacht-slachtoffer" al. Vanmiddag zat ik te twijfelen over de Road Riot en vanavond besloot ik om hem toch te bestellen.....

Te laat:frusty:

Nog wel een Monster Ride mee kunnen pakken

Dit is op dit moment het assortiment. Zodra de importeurs na de zomervakantie met de actuele inkooplijsten komen, zullen we hier ook producten van toevoegen.

Denk hierbij aan Katan, GBV (Professional/St8ment), World Toughest Fireworks, en eventueel Eurostar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan