[Freakactie 2022] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister op de valreep toch nog even de strobe attack, flower power en de King of blue meegepakt. Mooi spul voor 12.50 per stuk. Dank! :D

Knalkeet bedankt voor de actie!

Helaas ben ik waarschijnlijk het eerste "wacht-slachtoffer" al. Vanmiddag zat ik te twijfelen over de Road Riot en vanavond besloot ik om hem toch te bestellen.....

Te laat:frusty:

Nog wel een Monster Ride mee kunnen pakken

De vorige keer helaas te laat, maar vanmorgen vroeg op tijd. Weer 3 boxen en de verrassing in de pocket. Moet nu de site niet meer openen, anders komen er nog 1 of 2 bij....

Kunnen jullie toevallig ook aan de Splitting Rainbow komen? Na de fire festival te hebben besteld moet ik deze er eigenlijk ook nog bij hebben.. :cool:

Dit jaar geen vuurwerkverbod, bestel nu je vuurwerk!

https://knalkeet.webshop.kei.io/

Speciale aanbieding: Als je voor ten minste €50 vuurwerk bestelt, krijg je met promo code ANTIVUURWERKVERBOD een snoeiharde High Voltage knalcake voor maar €11,11! Deze wordt automatisch aan je mandje toegevoegd!

We mogen eindelijk weer knallend het nieuwe jaar in!

Aanbieding geldig tot en met zondag 17 juli, of zo lang de voorraad strekt!

Leuke collectie hebben jullie, ik mis alleen nog een merk maar ik weet verder niet hoe groot jullie opslag is en wat de concurrent verkoopt. Maar iets als Rubro zou een mooie toevoeging zijn!

Allereerst, iedereen alvast bedankt voor de bestellingen tot dusver! Het is gaaf om te zien dat men van heinde en verre naar Rijssen komt voor het mooiste siervuurwerk!

Enkele updates van onze kant.

De zomerdeals zijn inmiddels voorbij. Wel hebben we nog een aantal producten in de na-zomerdeals met leuke kortingen.

Over een dag of 14 is het nog precies 100 dagen tot oud en nieuw! Om dit heuglijke feit te vieren gelden op deze dag extra veel aanbiedingen! Bekijk de producten alvast op de Nog-100-dagen-deals pagina.

Wij zijn officieel ook Vuurwerktoppers (Cafferata/WTF) afhaalpunt. Wil je hier een bestelling doen, en afhalen in Rijssen? Selecteer dan Knalkeet als jouw afhaalpunt.

Voor nu wachten wij de inkooplijsten van onze leveranciers af. Zodra nieuwe producten beschikbaar zijn, zullen we deze natuurlijk op de website plaatsen. Denk hierbij aan de nieuwe producten van Wolff, Katan, WTF, en GBV.

Vragen? Op zoek naar een grotere partij? Ander geouwehoer? Reageer dan in dit topic, of neem even contact op via info at knalkeet.nl :) We gaan er een knallend vuurwerkseizoen van maken!

Kijken of de special 6 ook aan het assortiment toegevoegd kan worden. Dan gaan we de bestelling maar weer uitbreiden.

Kijken of de special 6 ook aan het assortiment toegevoegd kan worden. Dan gaan we de bestelling maar weer uitbreiden.

Hoorde dat even wordt afgewacht op de inkooplijst van Katan. Zelf ook interesse in de special 6, maar ook de nieuwe Edition Boxen zou ik wel willen hebben :)

Morgen is het precies nog 100 dagen tot oud en nieuw! Vergeet niet om onze aanbiedingen even te bekijken, deze speciale actieprijzen gelden alleen morgen van 0;00 tot 23:59!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan