Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat me opvalt, en ook bij jullie zo lijkt te zijn, is dat het Funke assortiment bij verkopers enigszins beperkt en gelijk is.
Dat is een no offence constatering hoor, maar de prijzen en met namen het aanbod qua cakes / boxen, is dan beperkt. Vaak de Azul, Vivaldi, Blitgewitter en nog een beperkte aanvulling.
Volgens mij is het Funke in totaliteit wel meer. Is het beperkte assortiment voor NL de reden dat alles ongeveer hetzelde is (dus ook qua prijs) of is er een andere reden voor? Of zie ik het gewoon totaal verkeerd? Dank voor het antwoord iig!
Dit topic ook maar in de gaten houden. de bestellingen doorgeschoven en hopelijk eind van het jaar wel eens ophalen.
Is er al iets bekend of er een eventuele verzamelbon kan komen voor de doorgeschoven bestellingen?
Is er toevallig al bekend of er een verzamelbon komt? of dien ik gewoon de oude bonnen te printen en mee te nemen
https://knalkeet.webshop.kei.io/categorie/black-friday
Profiteer alleen vandaag nog van de Black Friday deals!
Dit is de laatste grote kortingsactie voor dit jaar, hierna gaan wij ons klaarmaken voor de reguliere verkoop. Dat betekent natuurlijk niet dat alles voor de hoofdprijs weg gaat, ook hier hebben we nog een heleboel scherpe aanbiedingen voor ingepland! Maar, zoals jullie begrijpen, scherper dan Black Friday gaat het niet meer worden ! Dus profiteer snel!
Wie hebben er reeds een bestelling (of meer) bij ons staan?
Ik heb los van deze BF-deals middels 3 bestellingen geplaatst bij jullie.
Allemaal op hetzelfde tijdsblok, wordt dit automatisch samengevoegd?
Ik heb inmiddels ook een mail gestuurd en een reactie. Samenvoegen kan niet, wel kan je alle bestelbonnen meenemen en tegelijk ophalen wat bijna op hetzelfde uit komt je moet alleen meerdere bonnen printen.Beste is om metdeze vragen even te mailen naar info@knalkeet nl met daarin je bestelnummers