[Freakactie 2022] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het alleen maar eens zijn met de lovende reacties, echt super geregeld hier.
Je wordt snel geholpen, super vriendelijk personeel en lopen graag met je mee naar de auto met een karretje.

Ben vandaag bij 9 winkels geweest en zoals elk jaar steekt Huisman er met alles met kop en schouders bovenuit!

Ik kan het alleen maar eens zijn met de lovende reacties, echt super geregeld hier.
Je wordt snel geholpen, super vriendelijk personeel en lopen graag met je mee naar de auto met een karretje.

Ben vandaag bij 9 winkels geweest en zoals elk jaar steekt Huisman er met alles met kop en schouders bovenuit!

Ik moet er best een stuk voor rijden maar ik haal bij Huisman altijd mn portie consu. Lopen desgewenst mee naar de auto, zeer vriendelijk . Toppers!!

Vanavond mijn bescheiden bestelling opgehaald. We gingen met 3 man, maar kregen alsnog hulp van 2 medewerkers en ze pakte de auto nog in ook terwijl ik met mijn luie reet een peuk aan het roken was haha :bonk: Super service en vriendelijke mensen die er werken! Bedankt maar weer en tot volgend jaar!

Ken de winkel enkel buiten de verkoopdagen, maar morgen vroeg daar even e.e.a. afhalen aan fonteinen en andere leuke items. Zin in!

Wat een winkel zeg. Dit is hoe een vuurwerk winkel hoort te zijn. Mooie showroom, mooi assortiment en top communicatie. Werden erg goed geholpen, alles werd met een medewerker gecontroleerd en vervolgens liep er ook nog iemand mee om de spullen naar de auto te brengen. Er waren heerlijke oliebollen ne personeel was uiterst vriendelijk en ook zeker in voor wat ouwehoeren. Pracht winkel.

Wat een winkel zeg. Dit is hoe een vuurwerk winkel hoort te zijn. Mooie showroom, mooi assortiment en top communicatie. Werden erg goed geholpen, alles werd met een medewerker gecontroleerd en vervolgens liep er ook nog iemand mee om de spullen naar de auto te brengen. Er waren heerlijke oliebollen ne personeel was uiterst vriendelijk en ook zeker in voor wat ouwehoeren. Pracht winkel.
Eens. Enige minpunt is het parkeren. Ondanks het weer was het gigantisch druk vanmiddag. Met geluk een plekje bemachtigd nog voorbij de kerk.

Rest was super geregeld

Vanochtend rond half 8 bestelling opgehaald, wat een top winkel. Alles stond klaar en leuk cadeautje erbij gekregen. Ook hulde voor de communicatie via de email!

Bedankt voor alles en tot volgend jaar.

top service gehad ondanks 1 ontbrekend product keek er heel erg na de cracker fonteinen is wel netjes opgelost, het is niet anders.

En super bedankt voor het gratis toetje :)
tot volgend jaar :)

29e in de ochtend langs geweest om mijn bestellingen op te halen.
Was al aardig druk, maar ondanks dat kregen wij zeer goede service!
We konden niet alles tillen en werd direct meerdere winkelwagens voor ons geregeld.
Ook liep er een jonge mee naar onze auto om mee te helpen om alles erin te krijgen, en nam de winkelwagens ook weer mee terug. Dat is nog eens service!

Aankomend jaar gaan we zeker weer bij jullie bestellen.
Bedankt!

31ste hier de triple x opgehaald en werd vriendelijk geholpen. Iemand liep nog met me mee met een winkelwagen. Top service!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan