[Freakactie 2022] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de update Erwin. Heel zuur voor iedereen die de Komodo Dragon / Springteufel heeft besteld. Is een uniek product waar eigenlijk geen vervanger voor is. Ik wacht geduldig af en heb er alle vetrouwen in dat jullie met een mooi voorstel komen

Afgekeurd 2022.jpg

BELANGRIJK: AFGEKEURD!
De vrees van elke vuurwerkliefhebber en -ondernemer: afkeur van het al bestelde vuurwerk. Helaas hebben we er dit jaar ook mee te maken. :mad:

Inmiddels is van de volgende artikelen bekend dat deze om uiteenlopende redenen niet door de keuring van de Overheid zijn gekomen:

- VWT 6501 Spinnerz 2 Colorz
- VWT 1081 Momentum
- FFC45301 Springteufel 1
- LUY 8468 Komodo Dragon
- ZFC 1886 Geisterblitz

Heb jij één van deze artikelen bij Huisman Vuurwerk besteld, dan heb je de afgelopen dagen van ons een mail ontvangen. Met daarin een stukje uitleg, wat de gevolgen zijn en welke mogelijkheden we bieden om het op te lossen.

Heb jij geen mail ontvangen maar wel één van bovenstaande artikelen bij ons besteld? Kijk dan in je Spam-, Reclame-, enz. folder want daar staat dan de mail. Vooral GMail-gebruikers ontvangen onze mail nog wel eens onder het mapje "Meer".

Fingers crossed dat het hier bij blijft!!

#huisman #vuurwerk #afgekeurd #afkeur #shit #feuerwerk #fireworks #pyro #nopyronoparty

Howling wolf hoeveel zitten we in een karton gizmo en wat kost het me dan als ik een karton er van koop

Complimenten voor de heldere en open communicatie. De geboden compensatie dik tevreden mee, uiteindelijk gekozen voor een tegoed bon die ik inmiddels heb ontvangen.

Vanavond op mijn gemak eens kijken wat we gaan uizoeken

Howling wolf hoeveel zitten we in een karton gizmo en wat kost het me dan als ik een karton er van koop

In deze fase van het seizoen, en al helemaal met de huidige run op vuurwerk, doen wij helaas geen kartonverkoop meer pyro_11. We willen graag zoveel mogelijk mensen van vuurwerk voorzien zodat er in elke straat wordt afgestoken. Dan verkopen we nu zo rond eind december liever een x-aantal keer een losse cake dan 1 volle doos aan 1 persoon. Alvast dank voor het begrip.

We krijgen berichten met vragen wanneer onze volgende reactie komt. Het gaat om ruim 155 individuele bestellers die we allemaal handmatig hebben moeten mailen en nu, wederom handmatig, stuk voor stuk moeten behandelen. De één wil terugstorten, de ander iets anders uitzoeken, enz. Dat kost tijd terwijl we in deze laatste fase voor Oud & Nieuw natuurlijk al megadruk zijn. Dit komt er "nog even" bij. We doen ons best iedereen z.s.m. van onze volgende reactie te voorzien. Het is gelukkig nog lang geen 29-12...

Vannacht de code mogen ontvangen, waarvoor dank. Zojuist een kleine vervanger besteld voor de komodo hehe.
Huisman bedankt voor de goede service en tot de 29ste :handsup:

We krijgen berichten met vragen wanneer onze volgende reactie komt. Het gaat om ruim 155 individuele bestellers die we allemaal handmatig hebben moeten mailen en nu, wederom handmatig, stuk voor stuk moeten behandelen. De één wil terugstorten, de ander iets anders uitzoeken, enz. Dat kost tijd terwijl we in deze laatste fase voor Oud & Nieuw natuurlijk al megadruk zijn. Dit komt er "nog even" bij. We doen ons best iedereen z.s.m. van onze volgende reactie te voorzien. Het is gelukkig nog lang geen 29-12...

Ik denk dat veel mensen ongeduldig worden omdat steeds meer artikelen uitverkocht raken. Hoe lang het duurt, hoe groter de kans dat net het artikel dat jij als vervanger wilt nemen is uitverkocht. Ik zie de voorraad van de Mega Mine nu bijvoorbeeld hard terug lopen, fingers crossed dat deze nog wordt aangevuld wanneer ik mijn code wil verzilveren. :D

Ik wacht ook nog rustig op de code maar hoop wel dat wat ik wil bestellen er nog is :) ben benieuwd wanneer me code komt. maar is gelukkig wel heldere en duidelijke uitleg

Ik wacht ook nog rustig op de code maar hoop wel dat wat ik wil bestellen er nog is :) ben benieuwd wanneer me code komt. maar is gelukkig wel heldere en duidelijke uitleg

We doen ons best, ook nu zitten we door te buffelen op de zaak. Maar het kost simpelweg veel tijd. Gelukkig hebben we nog steeds heel veel artikelen voorradig.

We handelen de reacties op volgorde van binnenkomst af. Ook vandaag wordt het nachtwerk. Onze verwachting is dat we morgen in de loop van de dag alle binnengekomen reacties moeten hebben afgehandeld.

We missen nog steeds een aantal reacties dus als jij dit leest en je hebt nog niet op onze mail gereageerd: doe dat a.u.b. nog even!! Alvast bedankt.

Was even puzzelen maar heb mooie vervangers uitgezocht:

Total Event Box
2 x Sidney Sunrise
2 x Blinkr

Nogmaals dank voor de snelle afhandeling en tot de 29e

We doen ons best, ook nu zitten we door te buffelen op de zaak. Maar het kost simpelweg veel tijd. Gelukkig hebben we nog steeds heel veel artikelen voorradig.

We handelen de reacties op volgorde van binnenkomst af. Ook vandaag wordt het nachtwerk. Onze verwachting is dat we morgen in de loop van de dag alle binnengekomen reacties moeten hebben afgehandeld.

We missen nog steeds een aantal reacties dus als jij dit leest en je hebt nog niet op onze mail gereageerd: doe dat a.u.b. nog even!! Alvast bedankt.

Helemaal top geregeld weer :) code gehad en gelijk weer ingewisseld mooie vervangers alsnog besteld.
dankjewel voor de oplossing

Hier de code inmiddels ook ontvangen, top geregeld weer! Helaas wel gebeurd waar ik al bang voor was, de mega mine is nu niet meer op voorraad. Komt die nog terug? :sad:

Erwin, wat doe je me een plezier met die bonbridge spinner cake...een joekel idd..heb er 2 maar had er wat meer moeten halen zo te zien..:)

krijg de foto met geen mogelijkheid gedraaid, sorry....

20221229_180328.jpg

Weinig zaken waar het afhalen zo georganiseerd gaat als hier, en dan brengen ze het ook nog voor je naar je auto. Ieder jaar weer een feestje om mijn vuurwerk hier op te halen. Bedankt & tot volgend jaar! :biertje:

Vanmiddag mijn bestelling opgehaald. Was echt enorm druk en heel veel grote bestellingen, waren volgens mij ook nog wat problemen met de toeleveringen. Was nog even wachten op mijn karton Caïro Crackling, maar na een half uurtje stond ik alweer bij de auto met mijn complete bestelling. Bedankt voor de mooie acties, super service en tot volgend jaar

Morgen vroeg die kant op, kijk er enorm naar uit. Het grote spul is inmiddels binnen, maar hier een hele zooi klein grut besteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan