[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf ook een prima avond gehad. Eindelijk weer vuurwerk kijken. Er zaten erg leuke producten tussen bij de demo. Ik was vooral verast door het vuurwerk van Magnum. Dit had ik nog nooit live gezien.

En ja dan het toetje en de pyro"musical" :p, kerst op de taart. Al met al een prima avond gehad.

Wat heb ik een mooie avond gehad in Holten! Samen met Yorick namens Vuurwerkklok aanwezig. Erg jammer dat het eten niet door ging, maar dat mocht de pret niet drukken.

Het is super dat iemand het aandurfde om in deze tijd zo'n evenement op te zetten. Ik denk dat qua maatregelen alles perfect geregeld was. Wel hoorde ik dat er een lange rij stond voor de ingang, maar ach, dan moet je maar op tijd komen!

De combinatie van een demo, een toetje, en een dikke pyromusical is iets waar ik zo weer voor zou betalen. Ik hoop dat hiermee een nieuwe standaard wordt gezet! Ik hoorde regelmatig de vergelijking met de Zena Trophy, en terecht! Een groot vuurwerkfestival met liefhebbers, mooi vuurwerk en een biertje, beter kan niet!

Het was erg leuk om de onbekende producten van Nico, Lonestar en Cialfir te zien. Zit mooi spul bij hoor! Die 100 shots cake van Lonestar.... Poah! Het toetje was tof, de pyromusical fenomenaal. Wat een prachtige producten waren daar in verwerkt. Kwaliteit boven kwantiteit, maar dan alsnog heel veel vuurwerk schieten! Heerlijke shells, dikke salutes, en prachtige tail waaiers. Echt genoten!

Ook was het top om zo veel bekenden weer of voor het eerst te spreken. Mooi dat hier ruim de mogelijkheid voor was.

Dank iedereen voor de mooie fotos en beelden trouwens! Gaaf om alles zo terug te zien.

Volgend jaar weer?!

We kijken terug op een geslaagd evenement. We hebben gigantisch veel positieve reacties ontvangen en dat doet ons goed. We zien bizar mooie foto's en films voorbij komen waarvoor dank!

De laatste dingen worden nu afgehandeld en dan wordt het tijd om de vuurwerkverkoop eens even een boost te geven! We hopen er een fantastisch seizoen van te maken. We zijn hem in ieder geval goed gestart.

Het geld van het eten is zojuist aan iedereen terug gestort dus dat moet binnen enkele uren tot een dag op je rekening staan gezien de verwerkingstijd van Mollie/Ideal.

Groeten,

Team Vuurwerkstore Holten

Nog wat foto's van dit fantastische evenement :handsup:

jRGByQ5.jpg

dh35uT5.jpg

kHjrhv7.jpg

yVdUU5X.jpg

JhiFlxw.jpg

sZHadg3.jpg

ztPz0Qa.jpg

FDtwyQO.jpg

8rgUqZp.jpg

Laatst bewerkt:
Wat ik trouwens ook top vond was de 10min en 5min salute en vervolgens (God mag weten hoe het nummer heet) een Fallas nummer gedraaid werd waarin de spanning werd opgebouwd tot 20uur waarna het spektakel zou beginnen. Complimenten Stefan voor de Details!!!

Wat was dit een heerlijke avond, dank Stefan! Voor diegene die de demo nog eens wilt bekijken, heb ik de demo met vermeldingen van producten online gezet.

Ook namens mij complimenten voor een perfect georganiseerde avond! Ik heb de demo en pyromusical gefilmd.

De demo

De pyromusical

Beide achter elkaar wie even lekker wil genieten van mooi vuurwerk

Ook weer bestelling geplaatst. Na de demo toch erg nieuwsgierig geworden naar de 100sh Lonestar!
Voor 40 euro absoluut het proberen waard, tevens 2x King of Blue en wat klein spul erbij.

VERRASSING!

Zeer beperkt op voorraad! De specials van Katan Vuurwerk voor een scherpe prijs! OP=OP

Bestel ze via deze link: https://bit.ly/30f6zaZ

specials2021.jpg

UPDATE: Momenteel is alleen de Special 2,3 en 5 nog beschikbaar en 1x de Grande 400.

JAAAAAAH! Leuke cadeaubonnen zijn er weer met eigen bedrag keuze! Ze zijn momenteel verkrijgbaar in onze winkel. Wil je er één hebben voor 4 december? Stuur ons dan even een appje of PB voor het maken van een winkelafspraak. Geef gewoon aan wanneer je langs wilt komen en dan doen we speciaal voor jou de deur open!

Vanaf zaterdag 4 december is onze winkel dagelijks geopend van 13.30 uur tot 18.00 uur en zaterdags van 10.00 uur tot 17.00 uur.

20 & 27 november is de winkel ook open van 10.00 uur tot 17.00 uur!

vuurwerkbon2021.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan