Wat heb ik een mooie avond gehad in Holten! Samen met Yorick namens Vuurwerkklok aanwezig. Erg jammer dat het eten niet door ging, maar dat mocht de pret niet drukken.
Het is super dat iemand het aandurfde om in deze tijd zo'n evenement op te zetten. Ik denk dat qua maatregelen alles perfect geregeld was. Wel hoorde ik dat er een lange rij stond voor de ingang, maar ach, dan moet je maar op tijd komen!
De combinatie van een demo, een toetje, en een dikke pyromusical is iets waar ik zo weer voor zou betalen. Ik hoop dat hiermee een nieuwe standaard wordt gezet! Ik hoorde regelmatig de vergelijking met de Zena Trophy, en terecht! Een groot vuurwerkfestival met liefhebbers, mooi vuurwerk en een biertje, beter kan niet!
Het was erg leuk om de onbekende producten van Nico, Lonestar en Cialfir te zien. Zit mooi spul bij hoor! Die 100 shots cake van Lonestar.... Poah! Het toetje was tof, de pyromusical fenomenaal. Wat een prachtige producten waren daar in verwerkt. Kwaliteit boven kwantiteit, maar dan alsnog heel veel vuurwerk schieten! Heerlijke shells, dikke salutes, en prachtige tail waaiers. Echt genoten!
Ook was het top om zo veel bekenden weer of voor het eerst te spreken. Mooi dat hier ruim de mogelijkheid voor was.
Dank iedereen voor de mooie fotos en beelden trouwens! Gaaf om alles zo terug te zien.
Volgend jaar weer?!