[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ook maar 2 tickets besteld :D komen dan terug van vakantie maar doen dan nog maar even een stopte in holten met de camper, is het nog ver fietsen vanaf het adres wat op de tickets staat?

Schietlijst Demo

Sjow, we zijn de dozen vuurwerk aan het inpakken voor volgende week zaterdag. Helaas zijn er wat dozen blijven staan maar grotendeels kun je de schietlijst bekijken! 25 september zijn de dozen wel opgeruimd.

demolijst1.jpg

Verandert er nog wat aan het verplicht zitten aangezien de 1,5 meter de 25e niet meer van kracht is ?

Leuke lijst, had stiekem nog een beetje hoop dat de mythology display box van magnum zou worden geschoten maar vraag me inmiddels af of die box wel bestaat haha ��

Verandert er nog wat aan het verplicht zitten aangezien de 1,5 meter de 25e niet meer van kracht is ?

Nee, iedereen heeft een zitplaats op 1,5 meter ondanks dat deze maatregel vervalt. Het veiligheidsplan voor het evenement is gebaseerd op geplaceerd zitten op 1,5 meter. Als we de stoelen laten vervallen dan verandert de opzet van het evenement en wijken we af van de vergunning. Dit laten veranderen is niet meer mogelijk omdat dan weer alles door de molen moet voor goedkeuring voor vluchtroutes, veiligheid en indeling terrein.

Onwijs veel zin in. En blij dat je de Butterfly en Snow White gaat schieten. Op film spreken deze mij aan, dus ben benieuwd hoe ik ze in het echt ervaar.

Ik zie overigens ook dat de weergoden ons tot heden goed gezind zijn met 19 graden, licht bewolkt en droog. Windrichting is wel aardig kloppend zo ver van te voren en die staat volledig van het publiek af. Dus voor de echte kruitsnuivers... helaas.

Leuke lijst, had stiekem nog een beetje hoop dat de mythology display box van magnum zou worden geschoten maar vraag me inmiddels af of die box wel bestaat haha ��

Hij kan nog in 1 van die dozen zitten. Daar hoop ik in ieder geval op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan