[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop wel echt dat de maatregelen rond de 20e gaan veranderen zodat we tenminste niet hoeven te zitten.

De ticket die ik via mail heb gehad moet ik uitprinten x meenemen toch en is de ticket om binnen te komen toch?

Hoop wel echt dat de maatregelen rond de 20e gaan veranderen zodat we tenminste niet hoeven te zitten.

De ticket die ik via mail heb gehad moet ik uitprinten x meenemen toch en is de ticket om binnen te komen toch?

Je mag hem uitprinten of via je telefoon laten zien en is inderdaad je toegangsbewijs.

Hoe vervelend ook (of juist niet) maar zitten is definitief ondanks de maatregelen. Dit heeft te maken met het veiligheidsplan waarin beschreven staat hoe de bezoekers geplaceerd worden en hoe het terrein is ingedeeld. Als wij de stoelen laten vervallen dan houden wij ons niet meer aan het veiligheidsplan.

Even aan laten passen lukt niet meer gezien het traject waar het aangepaste veiligheidsplan dan weer doorheen moet.

Voor de rest ziet het er allemaal positief uit. Zojuist nog contact gehad met de gemeente voor wat details maar dat zijn geen bijzonderheden.

Ook wij hebben er enorm veel zin in en hopen op een mooie avond. Aan de hoeveelheid vuurwerk zal het niet liggen.

Hierbij een tekening van de stoelen. Bij binnenkomst krijg je dus een polsbandje met een nummer er op. Dit is je rijnummer en je dient dus te gaan zitten op de rij die overeenkomt met je nummer van je polsbandje.

Volgorde van binnenkomst bepaald of je achter of naast elkaar zit. Wil je dus bij elkaar zitten zorg dan dat je achter elkaar in de rij staat bij binnenkomst.

plattegrond.jpg

Het plan was dat ik mijn rijbewijs zou halen op 1 september, en dat ik de 25e naar Holten zou rijden. Helaas heb ik mijn rijexamen toen niet gehaald. Nu kom ik samen met mijn broer. Heb er heel veel zin in! Veel te lang geen vuurwerk gezien.

We hebben vandaag de evenementenvergunning ontvangen en daarmee is ook gelijk de laatste benodigde vergunning binnen voor 25 september. Ofwel we hebben na mondelinge toezegging nu ook groen licht op papier dat het door mag gaan.

Een ander positieve mededeling is dat gezien de beperkte bezoekers en alle extra maatregelen die we nemen op het terrein tegen Corona het evenement mag plaatsvinden ZONDER TESTEN VOOR TOEGANG. De extra maatregelen zijn dat we de 1,5 meter handhaven, iedereen geplaceerd op een stoel zit en desinfectiemiddel aanwezig is.

Wel is een registratieplicht van aanwezigheid verplicht maar dit bestaat enkel uit een bezoekerslijst waar je naam op staat en d.m.v. een vinkje is je aanwezigheid geregistreerd.

Geweldig nieuws Stefan. Sinds de kaarten binnen zijn kijk ik hier al ontzettend naar uit. Ben overigens ook erg benieuwd naar de Spaanse spulletjes, maar ik laat me verrassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan