[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals gezegd is het inderdaad ontzettend jammer dat we niet bij elkaar kunnen staan genieten, maar nu kunnen we wel een momentje voor onszelf pakken, met vuurwerk! Dat is wellicht ook wat waard :p

Desalniettemin ontzettend tof dat jullie het idee voortzetten. Ik kijk er erg naar uit!

Nouja, er zit 'maar' 1,5 meter tussen elkaar. Zo veel is dat nu ook weer niet.

Moet je nu ook testen Stefan voor binnenkomst m.b.t. de regels van vandaag?

Dit lezen wij op de website van de overheid:

Wanneer een evenement geen coronatoegangsbewijs gebruikt kan 100% van de anderhalve meter capaciteit gebruikt worden met vaste zitplaats op anderhalve meter.

Dus zoals wij begrijpen niet maar de regels kunnen t.z.t. nog wel weer aangepast zijn/worden... We wachten af.

Bron: Rijksoverheid

Zo hey, lang niet meer op VWC geweest, sorry :)
Stefan Works wees me op deze show. En ondertussen kan ik wel weer een goede show gebruiken :D
Het ziet er super mooi uit. Dit moet wel een place to be zijn!
Nog wel een simpel vraagje: i.v.m. zitplekken, kan je voor je stoel dan nog wel een statief met camera plaatsen?

Hierbij de meest gestelde vragen. Deze zijn terug te vinden op www.vuurwerk-holten.nl/10jaar

-Mag ik cat. 1 vuurwerk meenemen/afsteken? NEE, Vriendelijk verzoek om dit thuis te laten. Ook al mag je het altijd afsteken je bevind je op besloten terrein en daar valt alles onder de verleende vergunningen en dan is het niet toegestaan.

-Kun je een hotel/overnachting voor ons regelen? Helaas niet. Dat kunnen we wel maar dat vergt enorm veel tijd en geregel voor ons. Ook wij moeten via Google/Booking.com/vakantiepark kijken wat er beschikbaar is in Holten en/of omgeving.

-Is de locatie van het vuurwerk in de buurt van het navigatieadres? Je bent redelijk in de buurt maar zult nog wel een stukje moeten verplaatsen via de aangewezen route vanaf het navigatieadres. Het kan lopend maar dat zal heen prima gaan als je ruim op tijd bent maar na wat drankjes wordt het terug wat uitdagend…

-Ben ik verplicht om vooraf een Corona toegangstest af te nemen of vaccinatie te hebben gehad? We moeten ons houden aan de dan geldende regels. Momenteel gaan we uit van toegang ZONDER negatieve test en/of bewijs van vaccinatie.

-Moet ik een mondkapje dragen? Mondkapjes zijn voor ons evenement niet meer verplicht.

-Krijg ik mijn geld terug als het door Coronamaatregelen niet door kan gaan? Ja. Bij annuleren door Coronamaatregelen of andere omstandigheden krijg je gewoon je geld terug.

-Wordt er alcohol geschonken? Ja, er worden licht alcoholische dranken geschonken. Met een apart polsbandje toon je aan dat je minimaal 18 jaar oud bent om alcohol te mogen nuttigen en kopen.

-Gaat het wel door met de nieuwe maatregelen per 02 augstus 2021? Vooralsnog gelden de nieuwe maatregelen per 02 augustus tot 1 september. In theorie gelden voor ons evenement deze nieuwe regels dus niet. Mochten deze maatregelen door worden getrokken tot in ieder geval 25 september dan doen we ons best om iedereen, zittend op 1,5 meter toegang te geven zoals dat met deze maatregelen verplicht is.

-Wat mag ik NIET meenemen? Alle soorten wapens en/of voorwerpen die als wapen kunnen worden gebruikt. Denk bij voorwerpen naast wapens aan (klap)stoelen, (klap)tafels, paraplu's, glaswerk, blikjes drinken enz. Ook is roken en open vuur op het gehele terrein NIET toegestaan.

-Is zitten verplicht? Ja, met de huidige maatregelen m.b.t. corona is zitten verplicht.

-Kan ik mijn statief voor mijn (film)camera kwijt met zitplaatsen? Ja. Er zit immers 1,5 meter ruimte voor je dus een statief voor je plaatsen is geen probleem. Je dient wel te blijven zitten dus zet het statief niet te hoog voor je achterbuurman.

Stefan, nu al diep respect voor de manier waarop je dit opzet, ons op de hoogte houdt, en het hele initiatief van een liefhebbers show! Echt top!

Heb er nondeju zin in!

Volgens de nieuwe maatregelen is er kans ( als alles goed gaat natuurlijk ) dat er vanaf 20 september geen vaste zitplaatsen meer nodig zijn. Al lijk het me wel relaxt om het vuurwerk te bewonderen vanaf een stoeltje :D

Volgens de nieuwe maatregelen is er kans ( als alles goed gaat natuurlijk ) dat er vanaf 20 september geen vaste zitplaatsen meer nodig zijn. Al lijk het me wel relaxt om het vuurwerk te bewonderen vanaf een stoeltje :D

Dat klopt, maar daarvoor in de plaats komt dan wel dat je een bewijs van herstel, negatieve test of vaccinatie moeten tonen.

De maatregelen zijn de afgelopen 4 weken dusdanig aangepast dat het ons niet verbaasd als het de komende 4 weken wederom verandert.

We zijn echt geen voorstander van toegangstesten en zullen dit echt als laatste middel inzetten als het moet. We wachten eerst nog even een paar weken af...

Vooralsnog veranderen we niets aan onze opzet van het evenement.

Dat er dan getest moest worden als voorwaarde wist ik niet, dat lijk me ook totaal geen gunstige deal in dit geval. Lekker zo laten dan.

Ik heb van de week nog kaartjes gekocht. Zijn er al wat meer kiekjes van de spullen of moeten die nog binnenkomen Stefan?

We zijn volop bezig met de realisatie van het vuurwerkspektakel de 25e september. Zojuist is het programmaboekje of zeg maar programmaboek van 16 pagina's met ins en outs van Vuurwerkstore Holten en alles over het evenement vrijwel afgerond en kan hij op enkele advertenties na, naar de drukker.

Elke bezoeker krijgt een exemplaar uitgereikt bij binnenkomst. Tevens staat hier ook de schietlijst in voor de demo!

programmaboek.jpg

Update

Voor de eters onder ons... Ongeacht wat de regelgevel m.b.t. corona is op 25 september... We kunnen i.v.m. goedkeuring van de tekeningen door de instanties niet meer afwijken van de indeling van o.a. de tent. Dus als de 1,5 meter wordt losgelaten en/of we moeten werken met testen voor toegang waarbij de 1,5 meter misschien vervalt (vanaf 20 september?) ... De 1,5 meter indeling in de tent blijft nu wel de basis.

Hierbij dan ook de indeling van de tent. Een ieder die zich heeft aangemeld voor 2 personen of meer voor het eten zit bij elkaar aan dezelfde tafel. Per tafel is er plek voor 7 personen. De tafels worden aangevuld met personen die 1 kaartje hebben gekocht voor het eten.

tent.jpg

Bij binnenkomst krijg je een polsbandje met een nummer. Dit is dus je tafelnummer en tevens je rijnummer buiten om naar het vuurwerk te kijken. De tafelnummers worden ook weergegeven op de tafels zelf in de tent.

20210823_195231.jpg

Er zijn nog kaarten maar dat zal niet zo heel lang meer duren... Bestel ze direct via www.vuurwerk-holten.nl/tickets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan