Hierbij de meest gestelde vragen. Deze zijn terug te vinden op
www.vuurwerk-holten.nl/10jaar
-
Mag ik cat. 1 vuurwerk meenemen/afsteken? NEE, Vriendelijk verzoek om dit thuis te laten. Ook al mag je het altijd afsteken je bevind je op besloten terrein en daar valt alles onder de verleende vergunningen en dan is het niet toegestaan.
-
Kun je een hotel/overnachting voor ons regelen? Helaas niet. Dat kunnen we wel maar dat vergt enorm veel tijd en geregel voor ons. Ook wij moeten via Google/Booking.com/vakantiepark kijken wat er beschikbaar is in Holten en/of omgeving.
-
Is de locatie van het vuurwerk in de buurt van het navigatieadres? Je bent redelijk in de buurt maar zult nog wel een stukje moeten verplaatsen via de aangewezen route vanaf het navigatieadres. Het kan lopend maar dat zal heen prima gaan als je ruim op tijd bent maar na wat drankjes wordt het terug wat uitdagend…
-
Ben ik verplicht om vooraf een Corona toegangstest af te nemen of vaccinatie te hebben gehad? We moeten ons houden aan de dan geldende regels. Momenteel gaan we uit van toegang ZONDER negatieve test en/of bewijs van vaccinatie.
-
Moet ik een mondkapje dragen? Mondkapjes zijn voor ons evenement niet meer verplicht.
-
Krijg ik mijn geld terug als het door Coronamaatregelen niet door kan gaan? Ja. Bij annuleren door Coronamaatregelen of andere omstandigheden krijg je gewoon je geld terug.
-
Wordt er alcohol geschonken? Ja, er worden licht alcoholische dranken geschonken. Met een apart polsbandje toon je aan dat je minimaal 18 jaar oud bent om alcohol te mogen nuttigen en kopen.
-
Gaat het wel door met de nieuwe maatregelen per 02 augstus 2021? Vooralsnog gelden de nieuwe maatregelen per 02 augustus tot 1 september. In theorie gelden voor ons evenement deze nieuwe regels dus niet. Mochten deze maatregelen door worden getrokken tot in ieder geval 25 september dan doen we ons best om iedereen, zittend op 1,5 meter toegang te geven zoals dat met deze maatregelen verplicht is.
-
Wat mag ik NIET meenemen? Alle soorten wapens en/of voorwerpen die als wapen kunnen worden gebruikt. Denk bij voorwerpen naast wapens aan (klap)stoelen, (klap)tafels, paraplu's, glaswerk, blikjes drinken enz. Ook is roken en open vuur op het gehele terrein NIET toegestaan.
-
Is zitten verplicht? Ja, met de huidige maatregelen m.b.t. corona is zitten verplicht.
-
Kan ik mijn statief voor mijn (film)camera kwijt met zitplaatsen? Ja. Er zit immers 1,5 meter ruimte voor je dus een statief voor je plaatsen is geen probleem. Je dient wel te blijven zitten dus zet het statief niet te hoog voor je achterbuurman.